sobota, 25 lipca 2015

WYCIECZKA DO ZAKOPANEGO #1 - PAKUJEMY SIĘ

Jak wiecie, 27 wyjeżdżamy do.. ZAKOPANEGO
Tak, będzie dużo zdjęć :D
I VLOG ! 

Teraz trzeba sprawdzić obecność pań i panów potworów, którzy jadą z nami. Każda z nas wybrała po 9 lalek xd 


NO DOBRA !

WSZYSCY SĄ ?

Odliczamy:




Ekipa #1 - jest ! 


Ekipa #2 - jest !


Ekipa #3 - jest !


Ekipa #4 - jest !

Okej, wszyscy są ! 
Pewnie się zastanawiacie, czemu sa w innych ciuchach. 
Jadą, to je przebrałyśmy haha :D

Plebiscyt na najlepszy strój - piszcie w komach, czyj strój wam się najbardziej podoba xd 


Oczywiście, jak gdzieś jedziesz, to się pakujesz ! Lalki tez musza się spakować :D


Ew, zamazane... Nie wiem, jak Clawdeen zmieści te kozaki w walizce, ok.


Abbey... gdzie ona to zmieści xd






JAK TY TO ZMIEŚCISZ MEOWLODY ?


Nastepna, która tego nie zmieści.




Trzeba zrobić konkurs - "Kto zmieści najwięcej w najmniejszej torebce"








Logan i Clawd postanowili schować buty do teczki :l


Młodsza, widzę, się nie mogła powstrzymać przed sesją Catty XD



Lalki są spakowane, jutro pakujemy się my, a w poniedziałek... 10 godzin w aucie ! Weee ! (ja tam się cieszę xd)

Vlog będzie kul i supi 8)
Pozdrawiamy !

ACHUM, do nastepnego posta !



4 komentarze:

  1. Skąd ja to znam;)
    Ja na wakacje wzięłam łącznie 15 lalek c:
    One tak prosiły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam wszystkie 33, ale młodsza uznała, że to za dużo...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. U mnie pojechało 16 lalek :D

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !