czwartek, 16 lipca 2015

STARE, ALE JARE...

Hejka...
No cóż, wczoraj był post, to dziś też go dostaniecie..

Dzisiejsza sesja nawiązuje do naszej w sumie pierwszej własnej pary (własnej, w sensie takiej, której Mattel nie wymyślił).


Są to..


.




Clawd i Meowlody !


Oki, nie będę przedłużać...

przejdźmy do sesji...






Mam nadzieję, że Toffiś się nie obrazi... będzie tu kilka jego fotek. No i myśle, że wam to nie będzie przeszkadzać


















Sąsiedzie mój drogi, nie obraź się...















Mam nadzieję, że sesja jako tako wam się spodobała. 
Życzę miłego dnia/wieczoru.

ACHUM, do następnego posta

4 komentarze:

  1. Mnie tam sesja podobała się bardzo ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekła mnie fotka na której Clawd przełazi pod płotem i oczywiście piesek. Piesek zawsze mile widziany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh, to zdjęcie to robota młodszej ;D
      Piesek o zacnym imieniu Toffik dziekuje :D

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !