poniedziałek, 23 listopada 2015

KOLEKCJA LALEK #2 - TAK WIELE SIĘ ZMIENIŁO...

No czyść :D

To znowu my z kolejnym ciekawym postem. 
Po ostatnim Top Szpadlu... o Boże, ja nadal się z tego śmieję xD 

Jak widzicie, tytuł posta jest o naszej kolekcji lalek. A dlaczego ? Chcemy porównać naszą kolekcję z początkiem na blogu, a teraźniejszością. 
Pierwszy post o kolekcji możecie zobaczyć tu: KOLEKCJA #1

No więc - wtedy nasza kolekcja liczyła 27 lalek + Jacob (liczyłyśmy bez powtórek). 
Dziś nasza kolekcja liczy (razem z powtórkami)... ło panie - konkurs matematyczny xD szczerze pisząc ten post to nie pamiętam. 
Musimy odjąć 2 lalki (Clawdeen Scaris i Howleen Dance Class) ponieważ jedna ma zmasakrowany łeb (niestety, nie mogę już z nim nic zrobić), a druga ma robione nowe włosy :D myślę, że do świąt uda mi się skończyć. 

Lalki kolekcjonujemy od 2012/13 roku. Naszą pierwszą była Frankie Stein ze Scaris, następna była Draculaura ze Scaris... dalej mi się nie chce wymieniać. 
Zniszczona jest tylko 1 lalka - reszta nadaje się do zabawy, nagrywania etc. 

To może przejdźmy do zdjęć naszej kolekcji (już widzę jak zacieracie ręce ciesząc się "O Boże, zobaczę pełną kolekcję lalek WAMH" XD)

<od razu wybaczcie za jakość zdjęć, ale mój telefon to kloc, a poza tym było ciemno>


Oto cała kolekcja wraz z powtórkami ! :D
Ja zliczyłam 54, a ja nie umiem liczyć xD 
A wy ? Ile zliczyliście ? :D











No cóż, jak już wspominałam - nie wszystko wyszło wyraźnie, ale można się zorientować jaka to postać i z jakiej serii. 
Jeśli chcecie się dokładniej przyjrzeć polecam kliknąć na zdjęcie :D

Teraz lalki poukładane wg. powtórek Zaraz sami zrozumiecie o co chodzi.


Nasza kolekcja Clawdeen'ek :D 
Jak widzicie jest ich 5 - "New Scaremestr", "Music Festival" (tak, ma ubrania z upioryża, bo czemu nie xD), "Roller Maze", "Boo York, Boo York" oraz "Freaky Field Trip". 
Według mnie najlepsza jest z NS i BY,BY, a według młodszej ta z MF :)




Nasze 3 Frankie :D 
Kto by pomyślał, że tyle ich mamy. 
Posiadamy Fran z "Roller Maze", "Picnic Casket" i "Scaris" (w innych ciuchach, a co tam). 
Młodsza najbardziej lubi tą z rolek, a ja z pikniku.


Lagoony ! 
Mamy je z "Picture Day" i "Roller Maze". 
Myślę, że obydwie mają coś w sobie i nie ma ani lepszej, ani gorszej :)


Darculaury z "Music Festival" i "Scaris" (znowu przebrana xD).
Ta z MS jednak bardziej podbiła nasze serca.


 Cleosie ^^
Z "Ghouls Rule" i "Black Carpet". 
Tutaj nie wiadomo, która lepsza, bo nie pamiętam xD


Spectry z "Picture Day" i z linii, której nazwy nie pamiętam xD
Bardziej nam się podoba ta z PD :)


Robecca z "Art Class" i "Dance Class". 
Jednak "tą lepszą" jest ta z DC, mimo, że jest po naprawie. 


Gigi z "New Scaremestr" i "13 wishes". 
Tu młodszej bardziej podoba się ta z NS, a mi ta z 13 wishes. 


Catrine z "Gloom and Bloom Party" i "Scaris". 
Tu wygrała ta z B&G :D


Nasza kolekcja serii "Roller Maze". Ale się nam uzbierało, co ? :D


Music Festival jest jedną z lepszych serii. Szkoda, że nie mamy Venus. 


"Haunted" :) 
Wszystkie postacie jakie chciałyśmy, to zdobyłyśmy :D 


"Frights, Camera, Action !"  oraz "Black Carpet". 
Chciałybyśmy jeszcze Honey oraz Lagoonę. 


New Scaremestr ! 
Wszystkie lalki z tej linii są bajeczne :) 
Młodsza bardzo by chciała Twylę, a ja Catty.


"13 wishes" - nasza kolekcja. 
To niby tylko 3 lalki, ale te najładniejsze ;) 


Nasze EAH z "Basic". Żadne z nich nie jest reedycją. Fajnie by było mieć jeszcze Apple, Raven, Lizzie, Holly oraz Poppy. 


"Freaky Fusion" :)
Neighthan był zawsze na #1. Aż mi się przypomniało, jaka dzicz była, gdy go dostałyśmy, haha.
Chcemy mieć jeszcze Avea'e i Bonitę.


"BY, BY" :D
Całą ta seria jest bajeczna. 


"Dance Class"
Jedna nasza przedstawicielka tej serii ma wbijane włosy, więc nie mamy okazji jej tu zobaczyć. 


"Art Class"


"Picnic Casket" 


"Zombie Shake"
Musimy mieć jeszcze bliźniaczki :D


"Picture Day"


"Scaris"


Tutaj widzicie pojedyncze lalki. O co chodzi ?
Np. z "Ghouls Rule" mamy tylko Cleo i nikogo więcej. Tak samo z "Powre Ghols", "Monster Exchange" oraz innych lalek widocznych na zdjęciu. 


"Basic" ! :D
Postanowiłyśmy doliczyć naszego Loganka :D


No i "kącik nauczycielski" linia by WAMH, haha. 


Ogólne zdjęcie wszystkich "Basiców", które pochowały się też w innych seriach, takich jak "Haunted" czy "FF" :D

To jeszcze nie koniec - zrobiłyśmy jeszcze zdjęcia w szkole dla naszych lalek :D


Cała półka kolekcjonerek :D 




Porter się czai na Toralei - chce jej zrobić psikusa :D






Dzikie Densy w bibliotece ! 


To zdjęcie wyszło ekstra :D


To na tyle z naszej supi wielkiej kolekcji :D
Podoba wam się ? 

Chcę jeszcze coś dodać w sprawie konkursu - musicie przebrać lalkę i wysłać nam jej zdjęcia, dziękuję. 
(nie chce mi się szukać linku, ale konkurs jest nad postem o Mouscedes)

Ile lalek zliczyliście ? :D 
Piszcie w komentarzach ! 

ACHUM, do następnego posta !

4 komentarze:

  1. Ja tez uliczylam ok 50.
    Jak wy to organizacje to pójdzw BRAWO WY !

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! Macie tyle lalek ja w ciągu takiego samego czasu jak wy mam 17 (chyba XD). No ale w sumie miałam przerwy z zbieraniem oraz zbieram sama a was jest 2 :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Z waszych lalek to mouscedes, tori,Kiyomi i bliźniaczki są moim marzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naliczyłam 78 0-0 Ja mam 54.. Lub 55 nie pamiętam. Wow.. Ile ich tu jest!!!0-0

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !