poniedziałek, 4 stycznia 2016

WYNIKI KONKURSU !

A oto i są - wyniki stokroć przedłużanego konkursu !

Zgłosiły się tylko 4 osoby.

SAMBA ! 

W sumie.... nie ma się czym cieszyć - 4 osoby ? To stanowczo za mało ! Zawiodłyśmy się. 

Mniejsza. Przejdźmy do wyników ! 

Jest mała zmiana - miejsca są 4, brak wyróżnień. 

A więc 4 miejsce zajmuje....
Cat Rebel ! 

Cieszę się, że wzięłaś udział, lecz stylizacja jest nieco niedopracowana. Miałaś ciekawy pomysł, aczkolwiek strój nie pasuje do różowowłosej Cupid. 
Stylizacje oceniam 5,5/10

Wygrywasz sesję z jedną postacią :) napisz, z kim :D

Oto i stylizacja Cat Rebel:




A teraz.... 3 miejsce zajmuje - Catty Noir ! 

Wzięłaś Catrine do BY ! :D 
Stylizacja jest ciekawa, aczkolwiek - czegoś tu brakuje. Może jakiegoś paska.... Apaszka i fioletowa bransoletka nie za bardzo pasują do stylizacji. 
Całość oceniam 7/10 :) 

Wygrywasz sesję z 2 postaciami :) napisz jakimi !








2 miejsce zajmuje.... 

Sandomia ! 

Stylizacja jest bardzo, bardzo, bardzo Boo York'owa ! Ale... hm... moim zdaniem przydałoby się zmienić fryzurę na jakąś "mniejszą" np. kitkę, warkoczyk... 
Całą stylizację oceniam 9/10 :D 

Wygrywasz sesję z 3 postaciami ! Napisz z jakimi byś ją chciała ;)






PIERWSZE MIEJSCE TADADADADA !!!



Zajmuje je.... Viperine Gorgon ! 
Prosiłam o strój do miasteczka, a tu... nawet strój na galę ! 
Jestem pozytywnie zaskoczona - większość stylizacji stworzyłaś samodzielnie.Wszystko dopasowałaś jak trzeba. 
Nie wiem co dodać, ale oceniam to 10/10, trafiłaś w 10 !

Wygrywasz sesję z 4 postaciami ! Napisz kogo sobie życzysz ! :D












NIE BULWERSUJTA SIĘ ! 
TO TYLKO MOJA OPINIA, TRZEBA BYŁO TRAFIĆ W MOJE GUSTA :D 

Każdy z uczestników coś wygrał :) 

Nie martwcie się, będzie jeszcze wiele konkursów :)

ACHUM, do następnego posta !








5 komentarzy:

  1. Zbyt męczyłam się aby zrobić jej fryzurę basicową, aby jej zaplatać warkocza.

    Zwycięzca faktycznie zasłużył na pierwsze miejsce. Laska się napracowała przy tym stroju.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! nie wiem co powiedzieć(napisać).To dla mnie zaszczyt być zwycięzcą w waszym konkursie <3 Bardzo wam dziękuję i gratuluję dla innych uczestników, widać że się postarali :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stylizacje ale ja wam wysłałam zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie Viperine zrobiła to GENIALNIE (wielkimi literami nie mam zamiaru krzyczeć tylko podkreślam mój zachwyt) Dziękuję za 3miejsce sesję poproszę z Catty i Cleolei

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. Wiem,jest nieco niedopracowana, ale się starałam. Ja chcę sesję z Clawdeen. Pozdrawiam i gratuluję reszcie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !