środa, 1 lipca 2015

NIESPODZIANKA !

O jaa, kto wrócił ?
MY ! :') 

Kto się cieszy ? *cisza*

Ok...

Dobra mniejsza !


Nie zgadniecie... 

Spotkałyśmy Sandomię (sandzia) w kerfie XD 
Chciałam tylko obejrzeć Gigi...
A tu... płooo ! 
Magia, czyż nie ?

Ale co to za wyjazd do kerfa, bez kupna lalki xd


Lalką jest...


dun


dun


dun 


(nie, nie Gigi)


dun


dun


dun


CLAWDEEN WOLF FREAKY FIELD TRIP ! 

To nasza 5 Clawdeen :)
Dlaczego mamy ich tak dużo ?
Korzystać trza, a nie :v

Ulubionymi postaciami się nie gardzi !


Dobra, zaczynajmy !


(czekajcie, jestem głodna...)




Lalka jeszcze w pudełku :D jej twarz przypomina mi dziecko ;D



Ten art jest tak zabawny, że aż zrobiłam zdjęcie haha :)



Prawie otwarta ;D







Wycięłam art, bo uznałam, że przyda się potem :)





Puste pudełko :o 

Przepraszamy, niektóre zdjęcia są ciutek nie wyraźne :)


Do lalki dołączono czaszkę dinozaura (?). Kocham kości, wnętrzności i inne cudowności ! 



Tu typowa teczka MH :D (mam nadzieję, że EAH tego nie ukradną)

Dobra, teraz zdjęcia lalki ! :D 


Skoro Claw jest z serii "Upiorna Wycieczka" to i na wycieczkę ją zabrałyśmy :)







(zamazane :(( why ?)













Niczym Gaga ;D





















But First, Let Me Take A #SELFIE



Wspinaczka !



"We Are The Champions !"

Mamy nadzieję, że sesja się podobała :D 
Post jest dodany w dniu kupna :)

Skoro jest lato, osy, baseny, wakacje, bla bla bla należałoby zmienić wygląd bloga :) 
Ale to kiedy indziej :v

To tak... 
Gdyby ktoś pytał o kanał...
STANOWCZE "NIE".

Czemu ?
Bo nie ma dżemu.
(nie no, mam gdzieś tam w schowanku)

Dobra, starczy głupotek.

ACHUM, do następnego posta ! :D




7 komentarzy:

  1. Ale moje przestraszenie Was był epickie :D

    Ta Clawdeenka jest śliczna i sama zastanawiałam sie and jej kupnem w Lidlu jak były po 45 zł, ale jednak wzięłam Gigi (dla lunety)

    A miłość do wnętrzności, kości i innych cudowności popieram! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Clawdeen, serio ! Zakochałam się w niej :') przez te kości, serio, nawet jej obcasy to kręgosłupy :D

      Już mnie nie strasz tak nigdy xdd młodsza to w ogóle zadowolona, że Cię zobaczyła, haha :D

      Usuń
    2. Serio zadowolona? Sądziłam, że się przejęła, że rodzice będą wściekli.
      KFC się udało? :D

      Usuń
    3. Pewka 8) się obżarłam jak nigdy, jejku xd
      Jej rodzice (mama) się "martwi" :/ moja jakoś nie, haha :D

      Usuń
    4. Przyłączam się do klubu miłośników kości, wnętrzności i innych cudowności! :D

      Usuń
  2. Super że wróciłyście! <33 Sama mam tą Clawdeen (co jest chyba dla was oczywiste xD) i jest W.S.P.A.N.I.A.Ł.A! Tylko moja ma jakiś dojrzalszy wyraz twarzy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest dziwne, że nasza Clawdeen to dzieciok xdd wróciłyśmy tylko na bloga ;p
      I co do tej Clawdeen... jedna z najlepszych ! (upioryżowa zawsze na pierwszym miejscu, zawsze)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !