poniedziałek, 28 grudnia 2015

DRZEWKA, DRZEWKA I MESZEK - LALKI SZALEJĄ NA PODWÓRKU

Hej potworki ! 
Co tam opowiecie ? :)

Razem z młodszą rywalizujemy w Dance Central 2 - potrafimy grać w to bite 2 godziny bez odpoczynku :D 
Myślicie pewnie, że to nie jest żaden wysiłek... 
NAŚLADOWANIE RUCHÓW POSTACI Z TV SPRAWIA, ŻE POTRZEBNY JEST TYLKO MASAŻ STÓP ! 

Dobra, już się nie unoszę xD 



Musiałam, ta scenka mnie rozwala xD 

Dobra, mniejsza. 
Przed obiadem wyszłyśmy na dwór, by zrobić sesję zdjęciową :)

Mamy nadzieję, że wam się spodoba :D 

LET'S GET READY TO SESJA ! 













































































No i to by było na tyle :D 
Mamy wieeelką nadzieję, że wam się podobało ^^

No więc...
ACHUM, do następnego posta !

11 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, świetni modele :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjecia wam wyszły ! Wiem jak sie to utanczy w takich grach ja naśladuje z Yt :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grze jest o wiele trudniej i wszystko jeszcze bardziej boli, uwierz xD

      Usuń
  3. Dziwnie oglądać Waszą sesje lalek ubranych w swoje seryjne stroje. Dziwnie, ale fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz do mnie doszło... Macie Dance Central? Kiedy mogę wpaść pograć? :3

      Usuń
    2. No kiedyś trzeba założyć oryginalne stroje :D tak nas naszło na starości. Oj, nie chcesz w to grać, nie chcesz xD ja dziś wróciłam - stopy całe obolałe, o ramionach już nie wspomnę. Nie mogę w ogóle chodzić :D

      Usuń
  4. Dance Central... Jak ja to znam... Potrafię siedzieć godzinami przed ekranem i rywalizować z bratem, a potem rano nie czuję nóg.
    Ps. Śliczne zdjęcia i Wasze monsterki *0*.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dance Central... Jak ja to znam... Potrafię siedzieć godzinami przed ekranem i rywalizować z bratem, a potem rano nie czuję nóg.
    Ps. Śliczne zdjęcia i Wasze monsterki *0*.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !