środa, 15 lipca 2015

GDZIE JEST ABBEY ?

Witam was serdecznie !

Znowu nie było posta, bo czekałam, aż ktoś nam skomentuje post... I nikt nie skomentował.


Ale mam coś dla was :D


Abcia i Torka wybrały się na wycieczkę :v

No i jak zwykle... Abbey gdzieś uciekła..
Wystarczy zobaczyć fotostory :D



Toralei: Meow, takiej wycieczki od wieków nie było... szkoda, że Lagoona nie mogła pójść ze mną...
Abbey: Yyyy


Abbey: TYT !


Abbey: Super Drzewko !


Toralei: Meow... znowu wracamy...


Toralei: *tup tup tup tup tup* :v


Abbey: Choinka Chinka ! Heu !


Toralei: Ładna okolica...


Abbey: Może chodźmy tam !
Toralei: Abbey, nie, ponieważ nie możemy się zbytnio...


Toralei: ...oddalać ?


Toralei: Abbey ?!


Toralei: Gdzie ona...
Abbey: TYT !


Toralei: To bo..


Toralei: ...lało...


Abbey: A coo tooo ?


Toralei: Jak tak bardzo tam cię ciągnie, to pójdziemy.
Abbey: Drzewko, heu


Toralei: *tup tup tup...*


Abbey: Wygodne zielsko !




Abbey: Pikna okolica, co nie Tolelalei ?


Toralei: Jestem Toralei... jakbyś nie wiedziała.


Abbey: Ale Super Drzewko !


Toralei: Meow.. ?


Abbey: TYT !


Toralei: Myślę, że najwyższa pora już..


Abbey: Heu


Toralei: No gdzie ona znowu...




Toralei: W dziurze jej nie ma...


Toralei: Ona musi byś w drze... nie, to nie tu.


Toralei: ABBEY !!!


Toralei: Już wiem, gdzie jest !


Toralei: Na SUPER DRZEWKU !


Abbey: Zgadłaś, heu !


Abbey: To SUPER DRZEWKO !


Ale ! Na fotostory się nie kończy, może już zauwazyliście zmiany u Toralei i Abbey ? Mają pomalowane paznokietki ! Postarałyśmy się to uchwycić na zdjęciach poniżej :D







Krajobrazeł !









Głaszczo :v


Mam nadzieję, że podobał wam się post, którego pisałam 3 dni !

A WIECIE CO JESZCZE ? JA WAM POWIEM CO JESZCZE.

NASZE ODEJŚCIE Z YT TO BYŁ.. ŻART.  :')

No cóż, nie chce mi się szperać po linkach, kanałach, sami musicie zobaczyć.

ACHUM, do następnego posta, TYT 


7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hahaha XD tak to jest, jak się wypije za dużo mleka z jaków xd

      Usuń
    2. Zgadzam się z Angelą :D

      Usuń
  2. haha...nie no po prostu....zawsze musicie mnie czymś zaskoczyć......dwa słowa...rewelacyjny..post XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, haha XD
      "Nieznane oblicza We Are Monster High" haha

      Usuń
  3. Wiesz co Abbey? Mam namiar na dobrego psychiatrę, chcesz?
    Ale to zdjęcie jak pokazuje jakie wygodne jest zielicho wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :D
      Abbey twierdzi, że nie potrzebuje psychiatry XD

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !