piątek, 17 lipca 2015

NOWA LALKA !

Witam was !
Post już trzeci dzień z rzędu ! REKORD !

No ok, po tytule zastanawiacie się, jaka jest nasza nowa lalka.
Jest to powtórka na 100%
Nie powiem wam teraz, tylko opowiem historie życia !

Mówiąc mamie o super przecenach w Smyku, miałam nadzieję, że zgodzi się bym zakupiła nową lakę do naszej kolekcji. Opowiadałam jak to ceny spadały. Mama powiedziała: "To może kupimy jakąś lalkę ?". Moje myśli: "OMG, tak !", a powiedziałam: "No spoko".

I tak oto 20 minut poszło na wybieranie lalki w Smyku. Toruńskim Smyku. W galerii Copernicus :D
Miałam wahania... 
- Honey - 105 zł
- Bonita - 115 zł
- Robecca - 85 zł

Oczywiście była jeszcze MASA wspaniaałych lalek, nawet znalazłam Cleo z "Klasycznych Upiorek". 

Po długim zastanowieniu wybrałam....


ROBECCĘ ! 

Robotka jest z serii "Upiorna Sztuka" czy jakoś tak xD

Śmierdzi mi recenzją lalki na blogu... kto to będzie chciał czytać, heh :')

Przejdźmy do fotek :)


Jeszcze stara edycja pudełek. Jak widzimy - na pudełku został pokazany  znak "%", który młodsza przykleiła sobie na czoło. Lalka kosztowała 85 zł 20 groszy.


Polskie, czeskie, japońskie... ? napisy na odwrocie pudełka. Art Robecci jest śliczny.


Tradycyjne zamknięcie pudełka :)


Lalka została wyjęta wraz z tłem. W skład zestawu wchodzi: lalka, szczotka, stojak, notatnik, wynalazek Robecci, Okulary, spawarka (?)


Stojaczyna i szczotka. 


Jej notatniko pamiętnik bardzo mi się spodobał.


Oto jest i wynalazek. Ryszard, na którego zaczęłam mówić Tadeusz.


Ryszars Tadeusz Steam ma odczepiane części, więc można go składać po swojemu.


Do upiorki dołączone zostały okulary czy coś.


Wyglądają nieco zabawnie. Jeden okular jest większy, a drugi mniejszy. Urządzenie zdobi kokardka.


Spawarka, która na arcie jest niebieska, prezentuje się w ten sposób.


Tło.


Pudełko z moimi palcami. Nie patrzcie na moją figurę, proszę.


Lalka odpakowana ! Wee !


Lalka ma usta pomalowane czerwoną szminką. Oczy podkreślone są jasno różowymi cieniami. Ma ona długie rzęsy i brązowe oczy. 


Kolczyki w bardzo ciekawym kształcie. Przy końcu przypominają zegar, bądź Tadeusza.


Włosy po wyjęciu z pudełka są strasznie potargane i zgniecione. Ciężko je było rozczesać. Są one granatowe z czarnym oraz fioletowym pasemkiem.


Strój dziewczyny to: bluzka, oraz długa i potężająca spódnica z szelkami.


Lalka rzeczywiście posiada bluzkę i spódnicę, co zostało udowodnione naukowo na tym blogu. Szczerze ? Myślałam, że jej strój to jednolita sukienka.


Buty dziewczyny są błękitne. Posiadają one wysoki koturn o barwie brązowej.


Obcasa też nie mogło zabraknąć.


Tył buta.


Serio Robecca ? xD

Przejdźmy do sesji zdjęciowej :)




Nawet Tadzio się załapał.





















#Selfie Tadka.






Dobrze więc...

Moim zdaniem lalka po odpakowaniu, prezentuje się o wiele lepiej. Najbardziej urzekły mnie jej buty, i ten wychodzący "kędziorek" :3 

Jest ona jedna z lepszych lalek, i widać, że Mattel się nad nią postarał.

To na tyle w dzisiejszej nowej lalce :D

ACHUM, do następnego posta ! :D

2 komentarze:

  1. Też nie wiedziałam, że to bluzka i spódniczka. A to, że Tadka się rozkłada mnie zszokowało. Nie spodziewałam się aż takiego szału ze strony Mattela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie :o
      Mattel nas miło zaskoczył :D choć raz nie okazał się być leniwcem, heh

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !