środa, 13 stycznia 2016

JAK TO MÓWI STARE CHIŃSKIE PRZYSŁOWIE...

Witajcie :)

"O nie, użyłaś emotikonki !!! To mi wypala oczy !!!"

Dobra, dobra, już poprawiam.

Witajcie. 
W tym poście zapoznacie się z naszą nową lalką - Jinafire Long ! Młodsza bardzo marzyła o lalce i wreszcie udało się ją zdobyć. 

Nasza Jin jest bardzo spokojna, mądra i kreatywna. Uwielbia projektować i tworzyć nowe stroje. Niestety, wielki talent musi mieć wroga. W przypadku smoczycy jest to Clawdeen. Upiorki rywalizują ze sobą projektując ubrania.
Ale gdzie dwóch się bije tam trzeci (czyli Skelita) korzysta. 

A teraz przejdziemy do fotek pudełka, lalki, akcesoriów itd. 
(Od razu przepraszamy, niektóre zdjęcia mogą być za ciemne, gdyż było pochmurno, a młodsza ciągle wchodziła w okno [aż mi się przypomniały wakacje, haha]).


Pierwsze co wpadło w nasze łapska to karton zapakowany w czarną folię. 


Oto i karton. Ach, ta magia zdjęć "na temat".



Pudełko z lalką tylko czekało, aż ktoś ją wyciągnie.






Jak można zauważyć pudełko nie posiada polskiej wersji językowej. 




Ten mechaniczny smok jest taki uroczy.




To zdjęcie jest takie cute. 







Szczegóły, haha.









Jak zobaczyłam te buciki, to od razu się w nich zakochałam.



 Pamiętnik schował się za szkolną szafką.
















Oczywistością jest, że teczka się otwiera. Z tyłu jest uroczy, złoty smok. 




Ogon Jin jest grubszy, niż ogon kotołaczek. Za to bardziej mi się podoba.




Jakie ma śliczne uszka ! Takie smocze.







Spodnie z... rozporkiem nie tam gdzie powinien się znajdować. Zabawnie to wygląda.





Czy już wspominałam, że strasznie podobają mi się te buciki ? 



Ręce smoczycy są pokryte łuskami, co się na prawdę świetnie prezentuje.


Postanowiłam porównać łapki Draculaury i Jiny. 

Teraz kilka fotek smoczycy. Kilka, dosłownie.






To na tyle w tym poście.
Mam nadzieję, że lalka jak i jej fotografie przypadły wam do gustu. 
Miłego dnia/wieczoru. 

Achum, do następnego posta ! 

<Caps i emotki to zło, nie wolno tego nigdy i nigdzie używać, bo to siara przecież>

2 komentarze:

  1. Jak mówi stare chińskie przysłowie: Jak nie wiesz co powiedzieć powiedz stare chińskie przysłowie.

    Wyjdź mi z okna jest kultowym tekstem i chyba przetrwa jeszcze wiele lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten post...
    On...
    Jest...
    Cudny! <3 Nie mogę się doczekać kolejnych. Po prostu cudo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !