sobota, 11 kwietnia 2015

KUPUJEMY LALKĘ - NOWY TOWAR W SMYKU !

(przepraszam, Lidko, ale możesz się czuć urażona tym postem xd)

Byłam w smyku i oglądałam lalki, jakie tam były. Nie żałuję swojej decyzji :)

Porobiłam zdjęcia lalkom, aby pokazać drugiej admince jakie lalki znalazłam. Aż podkusiło mnie, by te zdjęcia wam pokazać :D

(nie, nie mamy nowej lali. Kupimy ją jutro)




Oto i nasza słynna Vandala... Faworytka naszej drugiej adminki xd Bardzo mi się spodobała, jak ja zobaczyłam. Jest o wiele ładniejsza niż na zdjęciach promocyjnych. Dlatego też mamy ją na pierwszym miejscu w kolejce "nowe lalki" :D



Oto i Kiyomi ! Moja faworyka. Czemu ? Nie wiem. Dla mnie jest cudowną lalką ;) mega mi się podoba ! :D rozważamy jej kupno cały czas ;)





PROSZE PAŃSTWA ! JEDYNA LALKA GLOOM AND BLOOM PARTY W GALERII ! Venus Mcflytrap. Szczerze ? O wiele ładniejsza niż na zdjęciach promocyjnych ! Jej sukienka mi się bardzo spodobała :)



Freaky Field Trip zabraknąć nie mogło ! O to Gigi :) nie jest to najpiękniejsza seria tej lalki, ale bardzo przypadła mi do gustu ! :)



Toralei ! Nasz faworytka z tej serii ;) fajnie było zobaczyć Rudą na żywo w pudełku ! :D


Oto i jedyna lalka z podstawowych upiorek... Frankie... wolałabym zobaczyć Cleo, Clawdeen lub Drackulaurę. No ale cóż. Nawet fajna ta Fran (choć za nią nie przepadam) :D


Oto i porter ! (tak, dla szpanu to zdjęcie, hyhy) 


Clawdeen Duch Wolf ! O 100% ładniejsza niż na zdjęciach promocyjnych (rada: nie ufajcie zdjęciom promocyjnym) :)


Figureczki :) 


DrackuDuchLaura ! Bardzo piękna lalka, niczego sobie :)


Twyla Duch ! :D ta plama na oczach zniszczyła wszystko...


Kiyomi #2 :) (miałam nadzieję, że ładniej wyjdzie to zdjęcie...)


Cena lalek Haunted. AŻ 140 ?! Matko... 


Podstawowe upiorki kosztują tyle. NIE JEST ANI DOBRZE, ANI ŹLE.


O to cena Drac, Claw i Twyli z Haunted. SMYKU, ZNIŻ CENY, PLZ.


Freaky Field Trip - 75 zł :) jak na MH (i Smyka) to nie aż tak drogo :)


To też jest przesada. Z takimi cenami to se mogą...

Mimo, że Smyk W KOŃCU dał do sklepów te lalki, nieźle pojechał z cenami. A ilością lalek też nie zachwyca. No cóż.

ACHUM WAM ! DO NASTĘPNEGO POSTA !

6 komentarzy:

  1. Czemu miałabym być urażona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslałam, że pomyslisz, że odgapiamy xd

      Usuń
    2. Hah, jakbyście zrobiły taki filmik to mogłabym się obrazić, ale tak to nieee XD

      Usuń
  2. Nie wiem kto kupuje te lalki w Smyku, szczególnie, że w wiekszości galerii zaraz obok Smyka jest market typu Carefour czy Auchan, gdzie lalki są 30% tańsze, a dodatkowo często są promocje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !