czwartek, 20 sierpnia 2015

CLAWDZIKI WALCZĄ O MEOWLODY - MEET LALKOWY !

Hejka :D

Mam nadzieję, że ten dzień minął wam supi, bo nam tak :D

Spotkałyśmy się z Sandomią po raz kolejny ! 

I tak, tym razem udało się trafić na dobry przystanek xD


Bym dała fajny cytat z meetu, ale nie mogę sobie przypomnieć... pewnie jak będę pisała, to gdzieś tam napiszę. 


Miałyśmy 3 godziny na seszyn profeszyn, to zrobiłyśmy to, co do nas należało 8)

No dobra, przejdźmy do fotek ! 

WSZYSCY OBECNI ?
Jak widać tak ! 
(nie pytajcie o to, co Lagoona ma na głowie hehe)

Nie wiem od czego zacząć... może od romantycznej sesji Lagoony i Gila :')




Bo od tego jest facet, by nosić dziewczynie torebkę !




Randka trwała w najlepsze ! Do czasu....


Skelita wkroczyła do akcji i... koniec bajki.

Kolejna część wycieczki... CLAWDZIKI !

I. Clawd Sweet 1600 by młodsza:



Kolczyk robiony własnoręcznie przez Sandzię. Prezentuje się super ! 








Clawd na foteliku, hehe.

II. Clawd Basic by młodsza:








Po takich zbliżeniach rozpoznasz, że to zdjęcie młodszej xD

III. Clawd i Meowlody !


Ostrość na leżącą Lagoonę...
R.I.P. Lagoona [*]


Clawdzie, co to za zaloty ? 





Clawd przez godzinę ją tak obejmował xD







Gdy nasz Clawd to widział nie mógł wytrzymać psychicznie:


Clawd: CO MÓJ SOBOWTÓR ROBI Z MOJĄ DZIEWCZYNĄ ?!

Rozpoczęła się bitwa Clawdzików....


Muahahah w końcu zrobiłyśmy to zdjęcie ! XD
Nie powiemy który Clawd wygrał xD

Kolejny punkt... nowa lalka ! 
.
.
.
.
.
Nie no, żart, lalka Sandomii, bo chciałam jej zrobić fotki :D

Toralei Basic ! 


















Kocham tą lalkę no... musiałam jej robić zdjęcia xD

Kolejna rzecz...

Marisol Coxi ! 





Muszę przyznać... ma śliczną kurteczkę.





Porównanie stóp... pokochałam te jej wielkie śmierdziuszki <3 (bez urazy)













Piękna jest, nieprawdaż ? :D 

Rossik też do nas przyjechał, ale nikt mu nie chciał robić zdjęć :c
Zrobiło mi się przykro z tego powodu... 
Młodsza na początku robiła mu parę zdjęć, ale potem zrobiłam to ja :D
Zobaczcie jak prezentuje się Ross :D



HAHAHAHAH MŁODSZA XD (czemu się śmieję ?)



Jednorazówki hahah





Modeleczka xD

Co nam tu jeszcze zostało hmm...

ROCHELLE BASIC ! 













Aww, śliczna lalka ! <3 

Mam tu jeszcze zdjęcia Gigi z FFT ! :D










Dobra, Jack'uś, idź, bo brzydko wychodzisz dziś na zdjęciach -.- xD





No aż ją głowa zabolała...


Bye xD

Dziś (20 sierpnia) odbył się narodowy zlot Gigi Grant'ów xD



Od najniższej do najwyższej 8)
A wy, którą Dżidżinę lubicie najbardziej ? :D

Pozostała nam tylko reszta fotek ;D 
(te na początku są jeszcze ładne, ale dalej będzie śmiesznie, haha)



Clawdeen postanowiła, że będzie ujeżdżać wilka xD











Mam nadzieję, że jesteście gotowi na dziwaczne zdjęcia by młodsza xD





Amelita xD


Clawd jest obrażony na inne Clawdziki :c



Gigi idzie na zlot xD






Jak bym na prawdę chciała wiedzieć, co ona wyprawia xD

No i to wszystko co mamy z dzisiejszego dnia :D

Czyli... to koniec tego długiego posta...

Teraz czekajcie na posta ze spotkania u Sandomii (no chyba, że już jest). Link u góry ^^

Aha, i chciałam przeprosić, że nie napisałam cytatów, bo ja ich już nie pamiętam, serio xD

----------------------------------------------------------------------------------------

Żegna się z wami Toralei


ACHUM, do następnego posta ! 

5 komentarzy:

  1. Super zdjęcia ich jest naprawd Dużo ! Fajli wilczek !
    Zapraszam do mnie :)
    http://plutojamnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Najfajniejsza jest Gigi Nowy Straszymestr :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak sobie przypomnę to jak te zdjęcia powstawały to ze śmiechu nie mogę.
    Biedy Ross stojący jak dziewczyna (ale tym facetom nie da się zrobić bardziej męskich zdjęć :D)
    Wygoniony Jack. Podpis jest łagodniejszą wersja tego co powiedziała starsza odkładając go.
    Amelinowa Skelita też niszczy system :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, to prawda xD tylko ja za żadne skarby sobie nie mogę przypomnieć cytatów haha xD
      Ja nie mogę z "podaj dalej" haha
      I tego "no zejdź z tego okna" haha

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !