poniedziałek, 6 lipca 2015

ZDINCI

Witam i o zdrówko pytam ! 

Pewnie zastanawiacie się... CZEMU ZDINCI ? SKĄD TO ? Z JAKIEGO JĘZYKA ?!

Z młodszej języka. 

Zamiast "zdjęcie" powiedziała "zdinci" :') 

Obiecałam jej, że nazwę tak post xdd

+ nowina tak hepi srepi, że aż wam nie powiem o co chodzi 8)


Dobra... powiem...


My... 


JEDZIEMY DO ZAKOPANEGO ! 

Masakrum zdjęć ! Yay !

Wyjeżdżamy 27 lipca :v 

A wracamy... nie wie nikt... tam, tam TAAAAM...

Nevermind.


Powiadają iż dziś, 6 lipca, przypada światowy dzień pocałunku. CZY WY WIECIE, CO TO OZNACZA ?

Że jesteśmy samotni, bez drugiej połówki...
ALE TRUDNO !

Wolę do końca życia zbierać lalki z młodszą, niż się miziać z chłopkiem :v 


Może i my nie obchodzimy tego dnia... ale Gigi i Jack postanowili ;')

(zanim jednak do tego przejdziemy będzie sesja muahahahahhaha)

3...

2...
1,5...
1,25...
1...
0,5...
0,25...
0 !

Zaczynamy ;')

(nie no, czekajcie, ja to zgrywam dopiero...)

Teraz zaczynamy !




To zdecydowanie jedna z najlepszych lalek. Czemu robimy jej tam mało zdjęć ? :o




Zdinci z laptopem :v



Leży sobie kobita






Kłóciłyśmy się z młodszą o okulary ;-;




Młodsza, zrobiłaś z Jack'usia pajaca :v



I tak nie popchniesz tej szafy...


ON. MA. MOKRE. KOLANO.... XDD


Założyć, czy nie założyć, oto jest pytanie 8)


A ku ku !





Gleba  :')



Oho... zaczyna się :')






P[anie kochany, to wygląda jakby mu sprzedała z liścia :o







Jack, czemu się obsikałeś ;-; ? Bierz przykład z Giginy :')











Co do dnia pocałunków....

To na tyle :'D

Mam nadzieję, że wam się podobało :D

BTW

Nawet nie macie pojęcia, jak jest dzisiaj u nas gorąco... 
Nawet chomik to poczuł:



No i byłyśmy ostatnio na Sylwii Grzeszczak :')
Podpisała mi etui na telefon, hehe :')
Było ok, tylko:

a) gdy szłyśmy po autografy i zdinci z Sylwią, ludzie koniecznie musieli mnie zgnieść... koniecznie...
b) postanowiłam sobie nagrać koncert i 40 minut trzymałam ręce w górze

I tak gniecenie było gorsze...

I bardo przepraszam, że post był po 3 dniach i w dodatku wieczorem...

Także,
ACHUM, do następnego posta ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !