niedziela, 20 września 2015

PRZYJACIELE :D




No hej, hej, hej ! 
Nareszcie post, co ? :D

Szczerze, to nie miałam co wstawić, bo straciłam wenę nawet na zdjęcia. Młodsza jest chora. No ciężko ciut. 
Ale spokojnie, już na następny post mamy materiały :) 

Postanowiłyśmy wreszcie coś zrobić dla zwycięzców losowania (nareszcie żeśmy ruszyły dupska).

Ale poprzedźmy to małą ilością zdjęć Marisol:





Jedyne fajne foto. To chyba przez tą szkołę, nie mam weny, chodzę zdenerwowana... 




Dobra, przejdźmy do sedna - czyli zdjęć dla zwycięzców.

Pierwszy pack jest dla I miejsca - Keep calm and love MH and EAH (jesli coś przekręciłam to bardzo przepraszam).

Są to zdjęcia Venus i Toralei. Z racji tej, że było pochmurno, oświetlenie było słabe - zdjęcia są niewyraźne, przepraszam za to. 











Heheheh












Kolejny pack zdjęć jest dla Lizzie LoVe :)
Gigi i Twyla były zadowolone, że robimy im zdjątka.
Jednakże, niektóre mogą być rozmazane, za co również przepraszam.

















Ostatni już na dziś pack zdjęć jest dla Kiyomi Haunterly.
Z Porterem i Kiyomi, wedle życzenia :) 




















Dobra, więc to na tyle w dzisiejszym poście. 

ACHUM, do następnego posta ! 



1 komentarz:

  1. Fajne zdjecia nalejfajniejsze to Marisol z ścianą czerwona .
    Niewiem ale mam dla was propozycjie *2 .
    Czy zrobicie zdjecia Marisol w plenerze ?:))
    I czy chcecie wziąć udział w konkursie (nie moim tylko mojej koleżanki ) Gadyby co :
    http://bojuznicnibedzietakiesame.blogspot.com/2015/09/back-to-school-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !