niedziela, 6 września 2015

PIERWSZA, PRAWILNA LALKA STARSZEJ 8)





*puk, puk*
-Halo ?!
-Dzień dobry, dzień dobry...
-Ej, ale ja pani nie wpuściłam...
-No i co z tego !
Witamy w nowym poście na blogu ! 

Jak widzicie starsza w humorze hehehe :D 
Nie wiem, czy się orientujecie... ale to młodsza zbiera lalki, starsza jej pomaga w ogarnianiu, szyje im ciuchy, meble robi... 
Nie miałam ani jednej, lalki. Zawsze doradzałam młodszej...
KONIEC ŻALENIA, JEDZIEM DO LIFE STORY

Dziś byłyśmy w galerii, wchodzimy do Carrefoura... a tam co... pusta półka prawie że. Shit. Patrzę sobie... Marisol, Jane... no nic. Zerkam na EAH... Lizzie - reedycja... Cupid - Reedycja... i tak sobie szperamy i młodsza pokazuje cenę Everek z pikniku... 30 zł ? 
Nie no, to są jaja ! 90 zł reedycje EAH, ja nie mogę. Rzuciła mi się w oczy żółta karteczka z cenami MH: 40 zł za Kwiatowe Upiorki i Upiorną Wymianę. No prawię się przewróciłam. Pomyślałam, że skorzystam i kupię lalkę. Młodszej też kupiłam. Bo co tam, żal 40 zł xD

Starsza wzięła sobie... 
MARISOL COXI ! 
Moja pierwsza lalka... chyba się popłacze... marzenia się spełniają xD a co młodsza wzięła to w kolejnym poście hua hua huaaa.

Nie no... gdy Sandomia ją do nas przyniosła... zakochałam się w niej po prostu ! A to była świetna okazja by wziąć pierwszą lalkę.
Pierwszą i przed ostatnią, bo bardzo chcę Clawdeen BY,BY. I na tym by się skończyło. 

Dobra, nie ważne. Przejdźmy do opisu :D






Wait, wait, wait, gdzie napis "Monster Exchange" ? 



Kocham te znaczki <3



Hm, fajna skrytka xd






Bardzo podoba mi się ten arcik :3


POLSKA, POLSKA !!!




Przyznam, że nowe otwarcia są dobrym ruchem. Łatwiej się otwiera.



Widzę Cię stojaku, nie ukryjesz się przed starszą 8)


Tak bardzo Everkowo zapakowany.






Torebusia :3


Hehoszki, paszporcik. Z drugiej strony jest karton. Ja myślałam, że się będzie otwierał.


Poza prawie pudełkowa, bo musiałam coś ruszyć xD






Pusto bardzo...

Przejdźmy do opisu lalki :D



Śliczne różowiutkie włosy.


Jedyna Marisol w Carrefourze z popsutymi warkoczykami :'( bul i rzal (błędy specjalnie)



Dzyndzole xp




Też chce taki kapelusik :D


Make-up Marisol jest taki śliczny :3 kocham zielony.




Kurteczka ma motywy ze stópkami i kolorowe paseczki. 




Spódniczka jest cudowna :3 (nadal nie wierzę, że mam swoją lalkę, która mi się podobała...)





Na ogromnych stópkach różowe butki :3

Pora na sesję lalki, nieprawdaż ? :D



Paszporcik poproszę :D











Soł kreatiw xd


Zastanawiałyśmy się, z Mari, gdzie ustawić pudełko po lalce. W końcu znalazłam idealne miejsce.


Heheh.



Mari też ma swoje miejsce na biurku :) 

To na tyle w sprawie panny Coxi, córki Wielkiej Stopy.
Strasznie pokochałam tę lalkę. Nawet paznokcie jej przed chwilka pomalowałam x'D
I nadal nie wierzę, że ją mam na swoim biurku. 

No dobrze, więc chcę podziękować wszystkim, którzy czytają tego bloga... tak rzadko wam dziękuję, że by się w końcu przydało :D
To bardzo motywuje do dalszego pisania :D

Może to dziwna pasja, jak na nastolatkę, jakby to niektórzy powiedzieli, ale mi się podoba to co robię, to co piszę... lubię to :D

No więc...
ACHUM, do następnego posta ! :D


4 komentarze:

  1. No i graty z okazji pierwszej lalki.
    A zdanie "Może to dziwna pasja, jak na nastolatkę" mnie tak strasznie irytuje niczym znaczenie słowa "przeznaczenie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to irytuje... tyle że dla dzisiejszej młodzieży, która goni za rzeczami "na czasie" bywa to dziwne.
      No nic...
      Dziekujemy za naprawę Robecci :D

      Usuń
  2. Och wiem jakie to uczucie kiedy sie człowiek ''jara'' swoja piersza lalka następnymi też no ale ta piesza to co innego <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna! Chodź Lorna McNiessie dla mnie dużo lepsza:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !