wtorek, 22 września 2015

PARTY U MŁODSZEJ

Witajcie :)
Nie wiem, czy wiecie, ale w sobotę (?) zrobiłyśmy u młodszej parataje (bądź parciolki). Jeśli nie kumacie, dlaczego party = partaje, parciolki, musicie chodzić do naszej szkoły. 
Wróćmy do tematu xD
Jak już wspominałam, młodszej się zachorowało. Przyjechałam do niej i robiłyśmy fotki. 

Ale, że nie było fantastycznego oświetlenia, bawiłyśmy się edytorem zdjęć (oczywiście, tylko przy kilku zdjęciach). 
Efekty zobaczycie poniżej:



Wpierw przedstawię wam Marisol z moim customem LPS'a 8) 

A teraz przejdźmy do rzeczy:



Jak widzicie, zdjęcie było obrabiane w edytorze. Dodało się kilka efektów 8) 


 Tu zdjęcie bez efektów. 




Widzę, że młodszej spodobało się fotografowanie Gigi :)




Serio... nevermind. Pośmiejmy się xD


Jackuś również został potraktowany efektem. To już robota młodszej, nie moja.


Twyla jest bajeczna :) 





Powiedzmy, że tak miało być xD 
(ten blog jest bardzo szkolny. Chyba będę używała kolorów długopisów xD)




No co my tu mamy xD


Neighthan obrażony. 


A teraz wbił na róg zdjęcia. 


Howleen przyszła.


Edytowane. Tak bardzo Tumblr i sad (a w nim jabłka) :((


Nie wiem, jak wam, ale to mi się podoba. Nawaliłam tam jakichś motyli, soł słit. 


Oryginał zdjęcia wyżej. 


"A gdyby tak wylecieć na inną planetę..."
No ja bym chciała, Elisso.




Catty ukradnie show. A nie zaraz, to Toralei to zrobiła.




Heheszky.







Venus się tam podoba xD


Porter z zamazaną twarzyczką. 


<3 


Oryginał zdjątka wyżej.




Jakby ktoś jeszcze nie dowidział, to tutaj pada deszczyk. Kap kap xD 
(Taa... ja się dobrze czuję.)


Oryginał. 


Inna perspektywa. 


Podziwiajcie Twylę w negatywie (tak bardzo brakuje mi emoji)


Czy tylko ja uważam, że ładnie jej w zielonym ? (i co, że czarno białe, haha xD)


Aj gat a pała ! 


Jakoś to edytowanie zdjęcie (wyżej) nic nie zmieniło xD


Podoba mi się to zdjątko. 


Clawdzik, nie duś Meowlody.




Catty jest niebieska. Nie dajcie się zwieść pozorom xD






Rainbow i nie rainbow. 



Normalny Neighthan.


Spejs Neighthan ! 

Teraz się szykujcie na edita aka Skelita Calaveras.


"Zniszczę Cię"


"Serio"






Skelite w negatywie widzieliście ? Nie ? To teraz widzicie. 








 Myślę, że pora przejść do starszych editów.



Ej no, myślałam, że będzie ich więcej, hehe xD

No dobra, to na tyle w dzisiejszym poście. Myślę, że w następnym poście zrobimy coś typu "para miesiąca". Wybierzemy parę, a dalej będziecie wybierać wy :D

ACHUM, do nastepngo posta ! 

4 komentarze:

  1. Jakiego edytora używacie, że na niektórych czarnobiałych zdjęciach jest tylko jeden kolor albo nawet zmieniony (chodzi głównie o ostatnie samotne zdjęcia Catty)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat roli nie grał edytor, lecz efekt w telefonie. To jest punkt zieleni, punkt niebieskiego i punkt czerwonożółty :D jest czarno białe zdjęcie, a efekt wyświetla kolor, który wybierzesz (z podanych 3) :)

      Usuń
    2. To mój aż taki nie jest wypasiony.

      Usuń
  2. Wow . Najbardziej mi sie podobały zdjecia Catty !! To czarne i ta sukienki miałł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !