czwartek, 24 września 2015

A PARĄ MIESIĄCA ZOSTAJE...

Witajcie kochani ! 
Właśnie czytacie chyba pierwszy taki post na tym blogu, gdzie wybrałyśmy tzw. "parę miesiąca".
Co z kolei oznacza, że co miesiąc wybieramy parę, robimy jej fotki i tak dalej, a wy w komentarzach piszecie, czy zakochańce zasłużyli, by być tą własnie parą (cóż za rozbudowane zdanie). 

Ale wpierw możecie rozwiązać quiz - do którego chłopaka (z naszej kolekcji MH) pasujecie (quiz głównie dla panienek xD) LINK

No to jedziemy z tym koksem ! 



Ostatnio mój telefon pozwala sobie robić zamazane zdjęcia. No, nie będę na niego krzyczeć.












 Krótkie fotostory pt. "Kiedy Clawd nadchodzi" xD
by Młodsza.









Chyba nie musiałam nic opisywać xD




















To zdjęcie to goal.



 To również ♥.♥


I to na tyle z pary miesiąca *u*
Myślę, że podobała wam się krótka sesja (telefonem, który umierał na brak baterii).

W kolejnym poście, będzie zrealizowana propozycja czytelniczki - sesja Marisol w plenerze :D
Zdradzę, że było pochmurno, ale zdjęcia wyszły OK :)

No xD to zapraszam do rozwiązania quizu (na samej górze macie linkacza) i komentowania :) 

ACHUM, do następnego posta ! :D 



6 komentarzy:

  1. Wyszedł mi Porter w kłizie :D Rozwaliło mnie to, że świetnie bawilibyśmy się razem na kebabie. Ale to prawda :D
    Nadal można zamawiać sesje? Bo po Mari chciałabym ...
    tamtaram podnoszę napięcie...
    ...
    ...
    Frankie
    (serio)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie spodziewałabym się tego po Tobie xD Frankie ? OMG, no okey haha :D
      A mi wyszedł Clawd, po czym Neighthan, ale jasne, że wybiore Neightha bo inaczej nie byłabym sobą xD

      Usuń
  2. Mi wyszedl Hunter *-*
    Zdjecia klawe, a ja moge dedyk? Jesli tak, to prosze z Toralei :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze to zdjęcia ''z dołu '' . Czy wyście ten qiz robiły ?
    Ja na te strone lubie wchodzić i rowiązywać qiuzy :)
    Mi wyszedł Neighthan

    OdpowiedzUsuń
  5. a usunęłyście quiz "Czy znasz postacie z kanału "We Are Monster High?" " ??? A i zostajecie na Instagramie????

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !