piątek, 25 września 2015

MARISOL W PLENERZE

Siemeczka ! 
Oto i jest

Marietta

W plenerze ! 

No. 
O dziwo, piesek mi nie przeszkadzał podczas fotografowania. Wąchnął Mariettę i poszedł szczekać na robotników.
Robią u nas drogę.
Wreszcie, myślałam, że nie dożyję tego dnia xD

Ale kogóż to obchodzi, że będę popylać rowerem po drodze. 
Jedziem do zdjątek :3 



























Titulek zrobił bardzo zabawną minkę. Niestety, nie zdążyłam jej uchwycić. Szkoda xD
No wiecie, on nie lubi paparazzi xD







Podobają wam się fotki ? 
Która wyszła najlepiej ? (oprócz Titulka pozera ;p)

Piszcie w komach !
Następna sesja będzie troszkę jesienna, a troszkę nie.
Udział w niej weźmie... Frankie i inni ! 

Miłego dnia/wieczoru :)

ACHUM, do następnego posta ! 

3 komentarze:

  1. Śliczne te zdjęcia !
    Czekaj czekaj a czy te pazurki zawdzięczasz Sandomi ?
    Mój pies też nie lubie te paparazzi no bo ach te flesze ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mojemu bez flesza robię, ale i tak ucieka skubany xD
      Nie, pazurki robiłam samodzielnie :)

      Usuń
  2. Super! Cudne zdjęcia ♡♥ A mój pies z kolei uwielbia paparazzi... Taki mój modell xD 😂👌

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !