sobota, 22 sierpnia 2015

WYCIECZKA DO ZAKOPANEGO #6 - DZIEŃ 5

Witajcie serdecznie !

W dzisiejszym poście opowiemy wam o 5-tym dniu naszej zajefajnej górskiej wycieczki. 


Tak serio to nie pamiętam co było xD 

Muszę zgrać zdjęcia, to mi się przypomni xD

DOBRA ! PAMIĘTAM !


Poszliśmy sobie nad morskie oko. Młodsza i ja nie mogłyśmy się zdecydować jakie lalki zabrać. A raczej... jaką parę zabrać. 

Venus z Porterem ? Clawda z Meowlody ?
Aż w końcu mówię, że bierzemy obydwie pary.
Po krótkiej dyskusji młodsza zgodziła się. 

No dobra. Nadszedł czas - pora iść. 

Idziemy, idziemy, idziemy, idziemy....
No i jesteśmy.
BOŻE ile tam było ludu to masakra. Nie było gdzie robić zdjęć. 
Gapiłyśmy się z 5 minut wypatrując wolnego miejsca. I w końcu ! 

Zobaczcie sesję pt. "Nad Morskim Okiem" 8)






















Hehe :D

Podoba wam się sesja ? 
(nie ukrywam, że głupie dzieci latały koło nas i postanowiły nas wkurzać) 

Paczcie, mam jeszcze widoczek :3




Oki, więc starsza prawdopodobnie dziś jedzie do galerii i porobi zdjęcia lalkom, jakie możecie znaleźć w sklepiszonach. 

Ok, więc czekamy na opinie tam na dole, w komentarzach ! 

ACHUM, do następnego posta !

3 komentarze:

  1. Ostatnie zdjęcie Portera i Venus powinno być ocenzurowane.
    Ona wygląda jakby chciała mu rozpiąć rozporek a on ją odpycha! Matko, jakie ja mam skojarzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, psujesz mi dzieciństwo ;-; xD
      TO MŁODSZA ZAWSZE TAK UKŁADA ! Nie moja wina xDD

      Usuń
    2. Niszczenie dzieciństwa... Ja tak już mam
      Niczym ze stringami lalek. :D

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !