środa, 19 sierpnia 2015

NOWE LALKI W KOLEKCJI ♥ + SPOTKANIE Z....

Hej, hej, hej ! :D

Ostatnio na allegro możemy zobaczyć tysiące przecen, promocji, bla bla bla. 

Młodsza i ja postanowiłyśmy - skorzystamy i koniec.
No to wzięłyśmy lalkę, a do niej dołączony był gratis - druga lalka. 
NO CHYBA KAŻDY NORMALNY CZŁOWIEK BY SKORZYSTAŁ, PRAWDA ?

...


Dziś rano (ja wiem czy tak rano...) przyszło pudło....




Po napisie na pudełku można się skapnąć, że to nie nasze upiorne przyjaciółki. 
Była fajna promocja na EAH. Wykorzystałyśmy to :D



Promocja była taka: Lalka Legacy Day + Lalka gratis (basic). Nie wiem po co nawkładali tam papierów, ale ok.


Nasze zdobycze: Briar i Madeline ! :D szczerze, to ja się Apple spodziewałam, ale Maddie ? Kto by pomyślał, haha.










Przepraszam, że się tak wyrażę, ale moim zdaniem art był robiony na "odpierdol". Czemu u stóp nie widać palców ? Czemu sukienka nie ma paska ? 








(o nie, zamazane, ew)
Maddie otrzymała zdjęcia pudełka, ale nie siebie w pudełku.

Może zaczniemy od Briar, ona była główną lalką, Maddie była niespodzianką xd


Kurczę, jak lalka ma kwiatki na głowie, to starsza szaleje. Nie dawajcie mi takich lalek do rąk XD
Srebrna korona ozdobiona różowymi różyczkami.


Nieznany mi kształt kolczyka, ale ma ładny kolor (moje szpony w tle... będę Clawdeen ? :o).


Make Up ! (ktoś mi powie, czy ona ma srebrne, czy fioletowe powieki ? Daltonista ze mnie ostatnio haha) 


Piękny wisior Briar (po co mam opisywać jego wygląd, jak wyraźnie widać na zdjęciu, hehe)


Górna część sukieneczki.





Musiałam wam pokazać tą siateczkę u dołu sukienki. Jest śliczna.


Pnącza ! (cicho, ja to tak nazywam)


Mattelu drogi, może ja jej chciałam pomalować paznokcie ?


Kłaki, jeszcze nie uczesane przez moją magiczną rękę.




Ta peleryna jest mistrzowska !



Dodatki lalki.


Musiałam jej zrobić zdjęcie w pelerynie ! 

Przejdźmy do... MADELINE ! 










Zakochałam się w tej kokardce xD



Seszyn profeszyn ?
Seszyn profeszyn.


















Jesteśmy zakochane w tych lalkach.... kto wie, może kiedyś będziemy mieć więcej EAH ?

Dobra, więc 11 sierpnia spotkałyśmy się z Sandomią na tegorocznym Comic Con'ie w Stawkach xDD (przepraszam, że dopiero dziś o tym, ale no... leniwa jestem xd)
Nie no, taki suchar hehe.
Postanowiłyśmy zrobić małą sesyjkę jej i naszym lalkom (w sensie nie Sandzi, tylko jej lalkom, haha)
Oto zdjęcia z Meet'u x3



Aww, Viperine i Clawdeen <3






Karate !














Świnta Czwórca hehehhe


Nawet nie wiecie jak bardzo się starałyśmy przy tym zdjęciu xD Boże, jak mi się teraz śmiać chce XDD



Zacytuje moją koleżankę z klasy: "aj beluw aj ken flu"



Cień mnie przeraził XD





I moje słynne "ŁO PANIE".









Clawdeen jak w filmie xD


Dobra, to był najdłuższy post w moim zyciu XD
Jeszcze raz przepraszam, że wstawiam post o Meecie dopiero dziś. 

No ok.

Podobały wam się nasze nowe zdobycze ? Co sądzicie o sesji ?

ACHUM, do nastepnego posta ! ^.^ 


















7 komentarzy:

  1. Zazdroszcze Briar ! Jaka ona ślicznusia <3 Fajnie że miałyście Maddie gratis ;) Ale by były jaja gdyby do Briar dołączyli Briar basic xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobycze :3 Awww Clawdeen
    Superowe! Ja dostanę Apple, Cerise, Briar i Maddie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam Briar z tej seri !!! cudne zdjęcia a indobre to jest ,,Ło panie ,,, :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te zdjęcia wyszły. niektórych to nawet nie byłam świadoma, bo musiałyśmy autobusu szukać i młoda szalała z aparatem.

    Fotka Jacksona z Sandzią... do dziś się śmieję z tekstów jakie tam padały. "Jak zniszczymy lalki Sandomii to nas pozabija" "Ostrożnie! Przecież to świętość" Leżę i kwiczę.
    Nadal rozśmiesz mnie ułożenie peruczki wampirzycy. Ta emo grzywka niszczy system :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !