piątek, 14 sierpnia 2015

WYCIECZKA DO ZAKOPANEGO #5 - DZIEŃ 4 - STAW, CHINY, SESJA

Witamy po krótkiej, kilkudniowej przerwie. 

W dzisiejszym poście opowiemy wam o 4 dniu pobytu w Zakopanem.


Dnia 4 wybrałyśmy się nad Czarny Staw Gąsienicowy.


Wyszliśmy z domu i idziemy, idziemy, idziemy, idziemy...


Po długiej drodze (ale nie aż tak) zatrzymaliśmy się na drobny postój.

No i cyknęłyśmy kilka fotek :D







No to idziemy dalej, ciężką drogą i co chwilę pytając "kiedy postój".  
I postoju się doczekałyśmy. 

Dotarłyśmy do schroniska, którego nazwy nie pamiętam. Tam też porobiłyśmy kilka zdjęć.






















Postoju czas minął (niestety) i poszliśmy dalej.
Po drodze spotkaliśmy bardzo miłą (chyba, że nie, ja tam nie wiem) rodzinkę z chin. Mama młodszej robiła im zdjęcie (młodsza była zła, ona chciała zrobić zdjęcie rodzince z chin). Po czym (dziwne to było) pytali nas "Is lake here ?". Mama młodszej odpowiedziała "yes", co było dziwne, na prawdę, bo jej mama nie kuma angielskiego. 
Aha i zapomniałam wspomnieć, że ich mała córeczka była bardzo psotna i im uciekła haha, po czym jej tato pognał za nią i ją schwytał. 

Szlak nad jezioro mnie przerażał:
BYLIŚMY JAKIEŚ 1500 KM NAD ZIEMIĄ, KAMIENIE MOGŁY SPAĆ WRAZ Z NAMI W KAŻDEJ CHWILI
Miałam taki mini zawał. O mało co, tak malutko i bym spadła.

No to idziem, idziem, idziem i dotarliśmy (yeah).

Bez fotek się nie obeszło 8)






Zdjęcia pod spodem pokażą wam widoczek nad jeziorem ^^




Pięknie, prawda ? :D











No i to na tyle z przygody, he he he.

Więc ogółem było fajnie, serio, ale szło się okropnie, szczególnie z powrotem. "UPIERDLIWE KAMIENIE"...

No i wróciliśmy zmęczeni, zjedliśmy cośtam i robilismy cośtam.

Ogółem nam się podobało :D

ACHUM, do następnego posta ! 




3 komentarze:

  1. Heh ja mieszkam blisko Zakopanego :)
    Cudne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia super, a widoki przepiękne! Bardzo mi sie podobają dziewczyny w naturalnym środowisku. Upiory z Gór :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajżyjcie do mnie :)
    http://plutojamnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !