niedziela, 22 listopada 2015

TOP SZPADEL - MODELE I MODELKI

"- Kocie, gdzie jesteś ?
- Jestem w T-Mobile !"

Ale my się z tego uśmiałyśmy xDD

Witamy w kolejnym, dość nietypowym i z dupci wziętym poście.
Pomysł na niego powstał poprzez oglądanie znanego wam reality show - "Top Model". Ale zaraz, w tytule jest szpadel. SZPADEL. 
No wiecie... zawdzięczam to koleżankom z klasy xD

Więc tak - dziś będziecie świadkami

PIERWSZEGO


TOP 


MODEL... 


SORRY, SZPADEL


DLA


LALEK !!!!

Kandydaci wzięli udział w sesji fotograficznej. Poznacie ich podczas przeglądania zdjęć. Więc LET'S GET STARTED ! 





Nie no, bez komentarza xDD 
To na prawdę wygląda, jakby on.. sikał xDDD







Podbiłaś pierwszy odcinek Top Szpadla.


















Który ze szpadli najlepszy ? xDD








Soł kjat :33 
(za dużo Naruciaka)



(Dziwne, że nie oślepła. Btw bardziej mi przypomina chomika, a nie szczurka xD)




Haunterliszka xDD 
















Porter, co ty się tak tulisz, a ty Mousia, co robisz w tle ? xD







8)) 
[ponieważ nie stać mnie na emotke pedofila]


"Wietrzymy to i owo" xD














"Mów do ręki" xD



Ktoś na pewno dopaczy xDD









To kto waszym zdaniem jest najlepszym kandydatem na modelkę, a kto na modela ? Opinie zostawcie w komentarzach :D

[nie licząc zdjęć przypałowych, np. taki sikający Clawd]

A teraz parę obrobionych foteczek, które mogliście zobaczyć na Instagramie :D
















Jeśli lubicie zabawę w przerabianie zdjęć, chcecie dodawać ładne podpisy na zdjęcia etc. polecam aplikację "Pixrl" w Google Play :D
Jest darmowa, a na prawdę, godna polecenia. 

No więc to tyle, następny pościk będzie dość... wyjątkowy :D

ACHUM, 
do następnego posta ! 

3 komentarze:

  1. Sikający Clawd - leżę i nie wstaję.
    Jackson wbijający się na grupowe zdjęcie -bezcenny
    Emotka pedofila zwieńczyła całość rozbrajania systemu.

    Czy "Ktoś na pewno dopaczy xDD" chodziło o mnie? Kiedyś komuś mówiłam, że musi cenzurować zdjęcia, a Wam to chyba nawet przy okazji sesji basenowej i gołej rzyci Draculaury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D nie wiem co te monsterki wyrabiały xD

      Nie, mówiłam ogólnie, bo dziwne by było, gdyby nikt nie zauważył tego... tego... no haha.

      Usuń
  2. Moje faworytki to Twyla, Catrine, Catty i Skelita. :3 Clawd mnie rozwalił tak samo jak Spectra :D Zdjęcia wyszły naprawdę dobrze :)) Pozdrowionka c:

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !