poniedziałek, 2 listopada 2015

SPOTKAJMY SIĘ W BOO YORK'U...

Hihi hej xD

Znowu post
WOW

Ależ ja pracowita, haha xD
Co tam u was ? U nas raczej dobrze ;D 

Tytuł narzuca, że post będzie dotyczył Boo York'u. Myślicie, iż nowa lalka ? No to zgadliście. 
W naszym Toruńskim Carrefourze wyboru nie było. Szkoda. Ale kupon i tak jest xD 
A za ten kupon... nie powiem 8)

No więc młodsza kupiła Boo Yorkową Clawdeen ! 
Yay ! 
Bardzo się z tego cieszę (kolekcja Clawdeen się powiększa, haha) :) 
No to nie przedłużając...



















Kocham styl tych pudełek <3 

No to odpakowałyśmy sobie lalkę.


Włosy były mega nierozczesane, ale zrobiłyśmy fotkę przed uczesaniem. 
Po uczesaniu... jakieś gniazdo. Serio, czesałam to kupę czasu, ale nadal niemiły w dotyku pusz. 


Może nie widać tak tego na zdjęciu, ale serio, masakra. 
No dobra, to przejdźmy do dokładnych zdjęć. 










Sami mogliście zauważyć te włosy :DD (minka nienawiści, dzięki dzieciory, które zostawiły nam najgorszy model :') nawet lewa łapka się nie chce zginać...)

No to seszyn profeszyn ! 




Nie wiem czemu, ale mnie śmieszy ten wyraz twarzy xD






Podsumowując:

Plusy:
+ na prawdę urocze ubranka
+ błyszcząca się cera 
+ piękne pudełko 
+ torebka
Minusy:
- włosy to pusz
- nie ma ani stojaka, ani szczotki
- łapka się nie zgina

No więc polecam tę lalkę, ale przykro mi, że trafił się gorszy model :/ 
No trudno.

Tak więc
ACHUM, do następnego posta ! 





4 komentarze:

  1. Jednym z dzieciarów które wzięły lepszy model byłam ja - młachahahahaha
    Miałam wybór z pomiędzy 5 albo 6 wilczek. Szkoda, że nie było żadnej Opci i musiałam dla drugiego kuponu wziąć Dracę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A w jakich gazetach są te kupony i do kiedy on trwa ten kupon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie ta lalka bardzo podoba :)
    Czy wasza lalka ma na pyszczku brokat bo mi sie wydaje ze wszystkie lalki z tej seri mają brokat na buzi O.O

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !