niedziela, 1 listopada 2015

LIŚCI PEŁNO, NA DWORZE ZIMNO + NOWE STROJE LALEK

Hej, oto i jest kolejny pościok xD 
Ponieważ na podwórku młodszej zaszły pewne zmiany (nie tylko te liście, ale też i cos innego xD) postanowiłyśmy ruszyć zady i porobić zdjęcia :) 

Co do nowych stroi lalek - od razu się "wytłumaczę" bo potem zapomnę xD
Poprzebierałyśmy lalki, ponieważ... to jest rytuał xD co jakiś czas przebieramy lalki w inne ubranka i takie tam haha :D

No więc teraz macie okazje obejrzeć kilka z nich i zobaczyć te fantastyczne zmiany ! :D
Let's go ! 










Chyba już widzicie zmianę, haha :D jeśli oglądaliście odcinek "Zawody" to mogliście zauważyć, że była tu "polna dróżka" :)






Clawdzik topi się w liściach !

































Jackson skacze po gałęziach, haha :D









Biedny Clawd, utknął na choince xD





To spojrzenie - "Pomóż mi" xD









Clawdeen podziwia widoki (chyba domy sąsiadów, a jeden z domów ma kolor sraczki xdd)





Leniwiec O.o

















Ukryta kam... ukryty aparat. 



Teraz gałąź ujeżdża :D 
Kupimy Jacksonowi osiołka i będzie na nim patatajał do sklepu :v :D





Okejka, to na tyle :)
Możecie pisać w komentarzach, która stylizacja jest według was najlepsza i które zdjęcie "wygrało wszystko" :D

Z okazji wczorajszego halloween przerobiłam LPS'a :D 
Sarenka otrzymała ode mnie słynny Sugar Skull Make Up :) 
Nie ukrywam, że sama chciałam sobie taki zrobić... ale było za późno i nie miałam przyborów xd

(kurcze, wszędzie się chwalę tą sarną xD może dlatego, że mi się podoba efekt xd)










Kolejny post... hm... same nie wiemy kiedy. Na pewno niebawem 8)) (jutro xD)

ACHUM, do następnego posta ! 




7 komentarzy:

  1. Świetny post ^^ Catrine i Kiyony wyglądają strasznie urroczo w tych strojach :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyszły Clawdeen i Torcia :)
    Torcia miała cudowna bluske :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej wygląda Clawdeenka, ale i Venus w kiecce Cartine'y prezentuje się ciekawe.
    "Zdjęcie które wszystko wygrało" to stalkowanie Torki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci w sekrecie, że Porter i młodsza ją stalkowali xDD ach, prześladowcy (co ja mam z tym "ach" xD)

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się stylizacje Robecci i Spectry,
    A posta wygrał Clawd na choince z TYM spojrzeniem ;P
    W ogóle super post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam powiedzieć, że sarenka ogromie mi się podobała *-*

      Usuń
    2. Miło nam :D hahah ach, ten Clawd xD

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !