niedziela, 10 maja 2015

RUDO MI...

POST O 8 RANO ?

Post o 8 rano ?!


WOW ! 



WOW

WOW
No siemka ^^ 
Tak jak niektórzy wiedzą, byłyśmy wczoraj na komunii kuzynki iiii... było OK ;D
I mamy newsa ! Młodsza ma Chomiczka ! ^^
Wabi się...
... Hamster Eleganster XD 
Chcecie jego zdjęcia w następnym poście ? :)

No ale OK, wracając do "wow" i "posta o 8 rano" i do "rudo mi..." przygotowałyśmy sesję ! 
Kto zgadł ? (i tak nie dostaniecie pączka, bo nie mam...)

No dobra, sesja będzie z...
Abbey: Tolelalei !
Toralei: Jestem Toralei... jakbyś nie wiedziała.

Uspokójcie się, dziewczyny. Toralei, czy Tolelalei, każdy wie o co chodzi :D
Zaczynamy ! ^^





















Jestem leniwa - wiecie to xd
I ten tego, bez opisików, wybaczcie ;')

ACHUM, do następnego posta ^^


2 komentarze:

  1. 2 zdjęcie mnie urzekło ♥ jest cudowne ♥ czekam na zdj hamstera ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw musi wyjść z domku, bo cały czas śpi XD ale na pewno niedługo zobaczysz jego zdjęcia ^^

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !