niedziela, 31 maja 2015

NOWA LALKA ! :D

No witam, witam i o zdrówko pytam 8)

Kto był dziś w galerii ? 

MY!
Z kim ?
Z SANDOMIĄ !
Jak było ?
ZAGRZEBIŚCIE !

Młodsza rozwaliła system przy Empiku XD


"Jak rodzice się dowiedzą, że dajemy komuś lalki, to wszystkie do pieca pójdą" XD


O mój Boże XD


Dobra, mniejsza, haha XD


Więc jak tytuł posta powiada - nowa lalka. Znowu.


Jest nią...


tu


tu


tu


tu


tu


KIYOMI HAUNTERLY ! 


:D


Zrobiłyśmy filmik z Unboxingu, ale... TEN KOMPUTER NIE CHCE CZYTAĆ PLIKÓW FILMOWYCH !!!


EDIT: 


Jest filmik z unboxingu !






Mamy zdjęcia, nie zapomniałyśmy o was 8)



















































Młodsza nacykała jej miliony zdjęć, jak była w pudełku, haha :D

Myślę, że podoba wam się wpis :D 
Filmik z unboxingiem bedzie jutro bądź we wtorek :)

ACHUM, do następnego posta ^^




2 komentarze:

  1. Tekst z piecem zniszczył system :D
    A czy to jest ta Kiyomi, którą oglądałam z Wami w Smyku?
    Zastanawiałam się co ten ananas tam robił. Skojarzył mi się ze dziesiejszym Spongebobem.
    Jak wychodziłam z galerii to jednak go spotkałam. Babka gadała "kto chce jeszcze zdjęcie ze Spongebobem?" Chciałam krzyknąć, że ja, ale jakoś się zdygałam w końcu, ale mam jego zdjęcie z oddali :D

    Dzięki za fajnie spędzony czas, krótko, bo krótko, ale już są plany na meet lalkowy w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, młodsza jak walnie tekstem to... haha
      Tak, to ta Kiycia ze Smyka, bo rodzice młodszej uparli się, żeby kupić w Smyku więc... musiałyśmy :D
      Ananas był od bluzki dla młodszej :DD

      Ja nie mam z nim zdjątka i bardzo żałuję D;

      My też dziękujemy, było suuperr ! :D
      I na 100% spotykamy się w wakacje ! :DD

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !