niedziela, 31 maja 2015

4 POSTACIE, PRZYRODA, SESJA...

La La La La La La La La
I Dare You,
Lego !



Czyli piosenka do dzisiejszego posta :D

Komu zrobiłyśmy sesję ?

Vandzi, Twyli, Skelicie i Gigi 8)

Zapraszamy serdecznie :D 




Dobre kilka minut układania Vandali na krzesełku... ciągle spadała :v



Tap Madl :d





Pirackie poszukiwania ! Ciekawe, co wypatrzyła...



Koperek :')



Czy tylko ja jestem fanką Skelity, jej makijażu i kości ? To jest jedna z najlepszych lalek świata ! :')



Gigi się opala w cieniu :v



Tak, Twyla, masz rację, trzeba poprawić grzywkę :D



Tak to jest, jak się pierwszy raz w roku widzi maliny (krytykuj własne zdjęcia, myśl, że jesteś fajny)



Vandala zdobyła zdechłego mleczyka 8)



My już mamy czeresienki 8) przyznam, pyszne są :D







Ten wspaniały uczuć, kiedy ty lalka spaść na ziemia i ty musieć poprawiać poza. Nevermind.







KOKAIN





Vandzia próbowała uwiesić się na drzewku, ale niestety... była za ciężka, więc spadła.


#szpan 8)


Tulimy kwiatkaa ! ^^


Luli luli laj ! Śpij ślimaczku ! :D



Skelita NIGDY nie da Gigi spokoju.


Biedna Twyla...


Czyż nie uroczo ? 8)


Dwie wariatki się dobrały :D


Gigi miszczyni drugiego plany :D


Twyla dobrze wiedziała, co uczynić.


Na zakończenie 8)

Podobała się sesja ? :D

DZIŚ SPOTYKAMY SIĘ Z SANDOMIĄ !!! <3 hwhwghhwgwhwhwhw !!! (podjarka gimbusa 8])

NOWE FILMIKI, HALO, HALO !

1.


2.


3.



No, to koniec posta 8)

ACHUM, do następnego posta !


2 komentarze:

  1. Nawet nie wiecie w jakim byłam szoku jak dowiedziałam się, ze mieszkamy tak blisko siebie.

    Gigi mistrzyni 2-ego plany wymiata.
    Oczywiście zdjęcie ze ślimakiem najlepsze.
    Ślimak ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam w szoku, po czym się ucieszyłam:D młodsza, to już w ogóle :D może jeszcz kiedyś się spotkamy i zrobimy wspólną sesję ;D nie wiadomo *-*
      Wiedziałam, że ślimak Ci się spodoba :F

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !