czwartek, 28 maja 2015

CAT TASTROPHE... KTO TO TAKI ?

Czeeść, witam po długiej nieobecności :)

Spowodowane to było moją wycieczką nad morze. 

W dodatku rozchorowałam się i nie poszłam do szkoły. 

(ogłoszenia parafialne)


Fotostory zajmę się może i jeszcze dzisiaj :)

Jutro kręcimy coś fajoowegoo ;D oczywiście na nasz drugi kanał ;D
No i z okazji wolnego zrobiłam sesję. 
Mam nadzieję, że nie poczujecie się oburzeni, że zrobiłam sesję... sami zobaczycie :)



Była sobie Toralei z instagrama. 



Jej życie było normalne (co widać na zdjęciu), jak życie zwykłej nastolatki. 



Lecz każdy zawsze chce/chciał spróbować czegoś nowego.



Toralei miała swoją drugą stronę. Pora była ją aktywować.



Nadeszła. Większa. Silniejsza. Zwinniejsza....



... Cat Tastrophe. Przybyła do nas by...



...zagrać na naszym XBOX'ie.



Życie Cat Tastrophe polegało na skakaniu po dachach, łapaniu ptaszków i szperaniu po śmietnikach.



Toralei dzięki temu mogła się czuć jak normalny kot.


Zaczeło się robić widno. Znaczyło to, że trzeba wracać do rzeczywistości.


Trzeba wrócić, do starej, dobrej Toralei.


Toralei: Muszę schować strój.


Żegnaj, Cat Tastrophe.

Koniec posta/postu czy jak to tam xd


ACHUM, do następnego ! ;d

1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !