wtorek, 7 kwietnia 2015

WYCIECZKA DO STRASZAWY ? CZEMU NIE !

Witajcie ! ^.^
W dzisiejszym poście opowiemy wam o wczorajszej wycieczce do Straszawy, w której udział wzięły - Abbey, Toralei, Robecca i Lagoona :)

No to zaczynamy !


Lagoona: No to jesteśmy !


Abbey: Co tam jest ?!


Toralei: Abbey, zaczekaj !


Toralei: No gdzie ona polazła...


Toralei: ABBEY !!!


Abbey: Hejka Tolelalei
Toralei: Abbey, co ty wyprawiasz, wracamy ! A tak w ogóle, to jestem Toralei jakbyś nie wiedziała !


Toralei: I więcej mi się tak...




Toralei: Abbey... ?


Toralei: Abbey ?


Toralei: Abbey, gdzie ty znowu polazłaś ?!


Toralei: Abbey, tutaj jesteś !


Abbey: ACHUM !


Toralei: Auuumiaał


Abbey: To jeszcze nie koniec ! ACHUM !


Toralei: Abbey, nie, nie rób...


Toralei: ...tego... miaaaaaał.


Abbey: Mówiłam, że to nie koniec !


Toralei: Abbey, nie wygłupiaj się.


Abbey: Ciesz się, że nie rzuciłam Cię cegłą !


Abbey: O, jednak rzuciłam...
Toralei: Miał...


Toralei: DOSYĆ TEGO ! Wracamy.


Abbey: ACHUM ! Tolelalei pożałujesz.


Toralei: Miaaaaał



Abbey: SUPER DRZEWKO !


Robecca: Gdzie one poszły ?
Lagoona: Nie wiem...


Toralei: Zabije Cie Abbey !
Abbey: Nie rób mi tak !


Abbey: No dobra, wiem, gdzie iść.


Abbey: Ale najpierw obejrzę ten kamyczek !
Toralei: Uspokój się i prowadź...


Abbey: Pacz, samolocik !


Toralei: Abbey, weź się za robotę !


Toralei: Abbey ? Boże, gdzie ona znowu poszła...


Abbey: ACHUM, ale drzewek dużo !


Abbey: LECĘ !


Abbey: Ale ostre te drzewka !


Abbey: ACHUM ! UPADŁAM...
Toralei: Abbey, w końcu Cię znalazłam.


Abbey: Umiem stać na rękach ! ACHUM !
Toralei: Abbey, błagam Cię...


Abbey: Lecę bo chcę !


Abbey: Lecę bo... au, noga boli mnie...


Toralei: Proszę Cię, Abbey...


Abbey: I KLAPSA !


Toralei: Miaaaa...


Toralei: ....aaaaaaaaa...


Toralei: ...aaaaaaaaaaałłł !!!


Abbey: Latająca Tolelai !


Abbey: ACHUM ! Tolelaiei, uważaj !

... 5 godzin później...


Robecca: Tu byłyście, szukałyśmy was całe pięć godzin !
Lagoona: Całe szczęście, jesteście.
Toralei: SZCZĘŚCIE ?! ONA MNIE TU PRAWIE ZABIŁA !


Abbey: Super drzewko !
Lagoona: Auuć.


Abbey: Wracajmy już do domu...

Więc żegnamy się z wami jednym, pieknym słowem... 
ACHUM !



1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !