poniedziałek, 20 kwietnia 2015

CATTY NOIR WEAR - CZYLI NOWE UBRANKO CATTY; WIOSENNA SESJA :)

No witajcie ! 
W końcu ruszyłam z miejsca, żeby dodać tego posta ! 
Jak tam misiaki ? Kto ma 3 dni wolnego, jak ja ? :) 
I tak ten czas poświęcę na naukę i bloga oczywiście :D

Ale nie będę was zanudzać, przejdźmy do sesji ! :)




Bluza/piżama/sukienka (sama nie wiem, co ja uszyłam) świetnie prezentuje się na tej lalce ;) (sorka, muszę się dowartościować xd)







Czemu ta sukienko-piżamo-bluza się świeci ? XD



Z tyłu wygląda o tak xd

























Nowe profilowe na Tumbl'rze :')









Trampolineł :)


























































Jeszcze raz tył :d

Podoba wam się nowy strój ? :D co sądzicie ? :) 

To achum wam :')
Pozdrowienia od młodszej z nas :D





4 komentarze:

  1. Faktycznie fajne to. Ładny kolorek.

    Mniszki... u mnie jeszcze prawie żadne nie wyrosły a ślimaki mają na nie ochotę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie oczojebne te ubranko, ale i tak bardzo Ładne :'D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna Catty ♥ i ubranka też fajne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej a wiecie gdzie kupić tanio Catty (tak za 100-200) Plis powiedźcie mi i z góry dzięki za odp :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !