niedziela, 12 kwietnia 2015

WSZYSTKO O SKELICIE CALAVERAS !

Sieemeczkaa :d
Pewnie zastanawiacie się... GDZIE TA LALKA NOWA JEST ?!
Przykro, ale nie ma. Niestety. Nawet nie pojechałyśmy do galerii. ALE NIE BÓJCIE SIĘ, w końcu pojedziemy XD

Więc, dzisiaj WSZYSTKO o NASZEJ Skelicie ! :)


Skelita Calaveras - mądra i szalona upiorka, lubiąca się wygłupiać. Wręcz kocha ściany, które musi ratować. To jej taka "słabośc" :d

Ubiera się w ciuchy, które sama projektuje - czasem dokupi jakieś markowe buty ;D
Przyjaźni się z Gigi, Howleen, Neighthanem, Operettą, Robeccą oraz Twylą :)

Ale to nie wszystko ! :D

Przygotowałyśmy również zdjęcia Skelity ;)























Bez opisów, nie mam weny (tak serio, to mi się nie chciało, hehe) XD

Powiem wam, że Skelita jest świetną lalką. Od samego początku nam się podobała (mi szczególnie XD).

Co w następnym poście ? Nie powiem XD

ACHUM ! DO NASTĘPNEGO POSTA ! :) 


4 komentarze:

  1. śliczne zdjątka ♥ czekam na nową lalkę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy <3 My też nie możemy się doczekać nowej lali :D

      Usuń
  2. Też mam tą Skieltę i jest boooska. Jedynie co mnie wkurza to , to że ma za duży stojak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ten Mattel to gwiazdorzy i nic porządnego nie wynajduje XD

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !