środa, 22 kwietnia 2015

WIOSENNA SESJA CLAWDEEN ! :)

Słonko świeci, ciepło jest... nudy w domu.
Co z kolei oznacza, że trzeba zrobić sesję.
Więc zrobiłam ! :D
(tak, tym razem sama - młodsza w szkole :c )

No dobra, nie przedłużając ;D zaczynamy sesję ^^




Było tak ciepło w ten wtorkowy poranek (po 11, tak z grubsza heh), że zabrałam Clawdeen ze sobą na podwórko :)









Nie uduś się na tym gałęziu, Clawdeen :v







Rawr :D





But fyrst - let mi tejk a selfi !







Kwiatuszek :D






Clawdeen... marihua... nie, to tylko mały krzak maliny xd




No i znowu ten kwiat :v






Hyhy, na zakończenie XD

To achum ! Ja lecę ogladać "Na dobre i na złe" :D






3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Seksi fleksi haha XD
      Tak serio, to nie miałam pomyslu, więc tak brzydko się wyrażę pomysł "z dupy" XD

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia <3 szczególnie ostatnie ♥ but fyrst is bjutiful tu ♥ inglisz ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !