sobota, 26 grudnia 2015

ŚWIĘTA Z WAMH #2 - NOWE LALKI X4

Heloł, It's mi US ! 

Tak, wiemy, post miał być w poniedziałek/wtorek. Ale nie było :D 
To w ramach nagrody post dzisiaj ! 

W tym poście zobaczycie nasze prezenty (lalki) świąteczne :D 
Jesteśmy bardzo zadowolone, i mamy nadzieję, że nie będzie wam przeszkadzać, gdy wszystko upchniemy w jeden post :D (za to się należy tydzień wolnego. Żartuje.)

Nie przedłużam już :D 

Zacznijmy od lalki, którą otrzymała starsza (bo za nią się najpierw zabrałyśmy :D)














Ach ta szczotka :D tylko się szykuje do wyjścia :) 



Nadal nie wiem, gdzie się wybrała Lagoona w ramach wymiany. Wydaje mi się, że do Hiszpanii, z racji tej, że w jednej z szafek jest piłka. 



Zwisająca Lagoona :D






Szkoda, że ten wachlarz nie był przyczepiony do lalki. Teraz ciągle spada.. 







Największy dylemat kolekcjonera: czesać to czy nie ?


Myślałam, że te falbanki (?) będzie można samemu przesuwać, a tu proszę - przyszyte.








Pamiętnik w polskiej wersji językowej :D




Lalka nam się strasznie podoba :D Niby na zdjęciach promocyjnych nie wyglądała za ciekawie, ale jak się już ją rozpakuje, to jest od razu piękniejsza :)

Teraz pora na następną lalkę: 
Draculaura ! 






Musze przyznać, że Draca ma cudowny art :3







Okay, to zbliżenie już jest creepy xD




"Shibooya"... podoba mi się to :D






Te gałązki są przecudowne. 







Zwisamy :D




Pamiętnik również po polsku :)








No nie, te gałązki są takie cute ! 










Nie powiem - buty też niczego sobie. Podobają mi się. 


Kto prócz nas myślał że to sukienka ? 
OSZUKIŚCI ! TO BLUZKA I SPÓDNICZKA 

[słowo "oszukista" należy do kolegów z mojej klasy.]


Brakuje tylko Lorny :') 

Draculaura, naszym zdaniem, jest piękna. Mi najbardziej przypadły do gustu gałązki i buty :D

To pora na gwóźdź programu 8) 

GIL I DEUCE, YEAH ! 

Czy wy wiecie ile mi czekałyśmy na okazje, by ich zdobyć ? Święta to idealny moment, by prosić o dwupaki :D


















Arty mają przecudne (tylko szkoda, że Deuce jest obrażony xD)





Dżizas, zamazane xD 
Trudno.

Zapomniałyśmy zrobić im dokładnych zdjęć po wypakowaniu, zajęłyśmy się nagrywaniem recenzji chłopaków i wyleciało nam z głowy :D 
Niebawem będzie na kanale. Gdy już zmontuję i prześle na Tuby, edytuje post i klikniecie w link :D także śledźcie bloga !



Ach, ten Deuce i jego kocie oczy :D (a raczej ocie koczy xD młodsza się przejęzyczyła ahahah)




Te buty są genialne ! 





Płetwy u Gila bardzo się różnią od tych Lagoonowych.


OTO SZATAŃSKI FRAGMENT OPAKOWANIA. WALKA Z NIM TRWAŁA DOBRE 10 MINUT. NIE POLECAM.







Niestety, nie stać ich na polską wersję językową. 
CZY JA WYCZYTAŁAM "DATING ABBEY" ??? 8)) 




Nie chce mi się czytać xD




Chłopakom dołączono karty, które są zwykłym kawałkiem plastiku (chyba, idk, nie znam się xD)




Puszki z napojem. Mattel oszczędza materiał i zostawił dziury na samym środku puszek xD



Planszówka to zwykły kawałek tektury.
Zupełnie nie wiem co to za gra. 


Co tu robi Clawd ? xD


Malutka, słodziutka kostka do gry. 





Pionki maja na prawdę świetne kolory. Mi przypominają takie ludziki, które przed czymś uciekają :D



Wszystkie akcesoria :) 

Jak już wspominałam - zapomniałyśmy o dokładnych zdjęciach po rozpakowaniu, więc od razu przejdziemy do wspólnej sesji :D






Gil rozmawia ze ścianą :D












To aż się prosi, żeby to przerobić xD













Przy dłoni Gila, dłoń Lagoony jest malutka.



Upity Clawd xD







Clawd atakuje xD






Gleba :D







No i to by było na tyle :D 
Lalki nam się mega podobają i jesteśmy szczęśliwe, że są na naszych półkach :D 

A wy ? Jesteście zadowoleni z tegorocznych świąt ? 

ACHUM, do następnego posta !


EDIT: 

Możecie oglądnąć reviev :D


4 komentarze:

  1. Lagoona wyjechała do Madreszczu czyli Madrytu, który jest w Hiszpanii - noo błagam Was :D
    W pamiętniku Gila jest napisane o randce z Abbey ale Rossa. Czytajta uważnie.
    Figurki to "biegnące" Zombiaczki :3
    3 zdjęcie od gleby wygląda jakby Deuce głaskał po policzku Gila. Sprawdza czy jego cera jest nawilżona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Honney swamp dostałam :D Jest cudna! ;)
    Zwłaszcza jej ciałko:3 Chyba przesadzam z emotkami XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !