piątek, 18 grudnia 2015

ŚWIĘTA Z WAMH #1 - Coraz Bliżej Święta...

I po kolejnej krótkiej (tak, BARDZO krótkiej) przerwie znowu widzicie post :D

Jestem dziś mega szczęśliwa, gdyż dostałam od koleżanki książkę, którą bardzo pragnęłam. UWIELBIAM WIGILIE KLASOWE ! 
A gdy zobaczyłam, jak wielką radość sprawiłam koleżankom, którym kupowałam prezent, zrobiło mi się mega ciepło na sercu. Wspaniałe uczucie. 

Mówiąc o wigiliach, nie możemy się doczekać naszej rodzinnej wigilii - nagrania recenzji lalek, jakie dostaniemy (a raczej młodsza dostanie), zrobienia im fotek... podzielenia się naszą radością z wami :) 

Piszę tego posta, a w okół mnie blask światełek choinkowych. Tak, już mam choinkę w pokoju :D na karniszu również wiszą lampki. Ten nastrój... 

Mimo wszystko, sięgnęłam po Mari i zrobiłam jej fotki - a to przy choineczce, przy szaliku... 
Zaraz wszystko zobaczycie ! x 













Ja się na prawdę zastanawiałam, czy nie zrezygnować z tych fotek na choince XD





M: Chodźmy, przywiesić lampki ! 
J: Ale jest trochę za wcześnie, nie sądzisz ?


M: Już je rozplątałam. No chodźmy ! 
J: No ale...


M: No bez "ale". Chodźmy, nie mogę się doczekać, aż zobaczymy ich blask ! 
J: No dobrze, Mari, chodźmy.


M: Wiedziałam, że dasz się namówić ! *chichocze* 


Tak mniej więcej wyglądały lampki po przywieszeniu :D

Teraz pora na sesję w szaliku :D 







Ale nie tylko Mari miała świąteczne fotki :)






Vandi z Mikołajem (który jest nadzwyczaj creepy) ! 

Więc to by było na tyle :D
Mamy nadzieję, że nie byliście źli, za tą krótką przerwę. 
Następny post... hm, może w poniedziałek ? Ewentualnie wtorek :) Tak myślę. 

Także,
ACHUM, do następnego posta ! 




3 komentarze:

  1. Cudowna sesja ^^ i ten jeździec Marisol na wiernym rumaku choince :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Został on przedłużony, gdyż dostałyśmy tylko 4 prace. Wyniki po świętach :)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !