niedziela, 27 grudnia 2015

ŚWIĄTECZNA GOOLIOPE !

ELO ŻELO ! 

Za pewne zastanawiacie się...

SKĄD. MY. MAMY. GOOLIOPE.

No własnie, MY nie mamy. To kuzynki starszej ją posiadają :) ciesze się, że pozwoliły mi porobić jej zdjęcia :D 
Wiem, że to czytają, więc dziękuję :) 

Zdążyłam zrobić lalce kilka zdjęć nim dziewczyny ruszyły "w trasę ":D 

Gdy wzięłam ją do ręki... nie wiedziałam co mam z nią zrobić. Wow, ta lalka jest genialna !

Dobra, nie zanudzam... macie tu jej fotki ! :D

*z góry przepraszam za jakość, lecz było ciemno, a ze światłem byłyby brzydkie. Nie pozostało mi nic innego jak flesz :/*







Tył bucików jest najpiękniejszy ^^





Jeśli dobrze się przyjrzycie - będzie widoczny numerek doświadczenia Goo.







Do góry nogami - a co tam. 




Gigant, prawda ? :D


Whoa, stojak wielkości mojej dłoni. 








Ciekawostka: Ta ściana jest zielona xD








Lalki dziewczyn i moje 2 kochane lalki xD 


Sami widzicie, jaka ta Goo jest wielka !

Jeszcze raz przepraszam, że jest słaba jakość. 

No cóż - to by było na tyle 8)
Mamy nadzieję, że post jako tako wam się spodobał :) 
Następny jest gotowy i tylko czeka, aż wrzucę tam fotki :D

P.S. 
Ta, to mój pies w koszulce xD
Dzięki tato... biedny Toffik xD (nie ukrywam, to śmiesznie wygląda)



ACHUM, do następnego posta !

4 komentarze:

  1. Zgadzam się - Gooliope jest cudna! <33 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Goo jest genialna.
    Moja Glucia niedawno przeszła naprawę włosów, jak już w temacie gluci jesteśmy.

    Toffik jest faktycznie biedny. Jeny, ja swojemu Fafikowi zakładałam sukienki, a później to nawet w moim fartuchu chodził. Piesófy mają ciężki żywot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co do Goo, to prawda :D

      Racja, psy mają mega ciężki żywot, haha

      Usuń
    2. Chyba ten założe bloga mam już pomysła na epicką nazwę! ,,Po drugiej stronie tęczy i jeszcze dalej" ^_^

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !