piątek, 8 stycznia 2016

LALKI NA ŚNIEGU ♥

JOŁ, CO TAM U WAS ?

U nas spadł śnieg, jest zimno i takie tam. Z jednej strony to dobrze, bo można robić zdjęcia, a z drugiej źle, gdyż jest mroźno i można się poślizgnąć xD

SKORO JUŻ CZYTACIE, TO PRAGNĘ PRZYPOMNIEĆ IŻ NIE WSZYSCY NAPISALI MI, Z KIM CHCĄ SESJĘ W RAMACH WYGRANEJ W KONKURSIE.

Droga Pluto, 
Wybacz, ale Twoja praca do nas nie doszła. 

No dobra, wracając do tematu - od razu jak spadł śnieg, wzięłyśmy lalki, aparat i zium na dwór ! 
Niestety, na zdjęciach nie pojawiła się jedna z postaci, ale o tym w następnym poście. 

Niektóre z lalek, robiły nam na złość (taki Jackuś) i gdy je ustawiłyśmy padały twarzą na śnieg. 
Ale mniejsza, przejdźmy do fotek (które posłużą nam jako czołówka serialu :D)















































TAK, JA WIEM, ŻE MAJĄ ODPOWIEDNIE UBIORY NA ŚNIEG.
TAK, JA WIEM, ŻE KAŻDY MIAŁ PO JEDNYM ZDJĘCIU.
TAK, JA WIEM, ŻE SĄ CAŁE W ŚNIEGU.

I WIEM, ŻE MI SIĘ NIE CHCIAŁO OPISYWAĆ, BO WOLĘ SIEDZIEĆ Z TYŁKIEM I CZEKAĆ, AŻ ZAINSTALUJĄ MI SIĘ SIMSY.

Dobra, już się nie cackam xD 
To by było na tyle :) 

Także,
ACHUM, do następnego posta ! 

8 komentarzy:

  1. Wyrażę tu swoje zdanie.
    Według mnie, piszesz za chaotycznie. Mi się taki styl pisania nie podoba. To nie hejt- to opinia (jeżeli wolisz- krytyka). To tylko i wyłącznie moja opinia.
    Co do zdjęć-
    Niektóre są ładne, a inne- ych, nie mogę patrzeć :v. A ubiór nie pasuje na śnieg, np. Clawd by zamarzł D:.
    Plus- za dużo emotek i caps'a.
    No to żegnaj, do następnego posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanuję twoją opinię, lecz wolałabym ,żebyś pokazała kim jesteś.
      Po 1 to jest nasz blog, więc będziemy pisać co i jak chcemy. Czy stawiamy emotki i używamy caps'a to nasza sprawa. Ja np. lubię stawiać emotki, więc raczej powinnaś to uszanować. Poza tym nikt nie mówił, że ten blog musi być taki sam jak inne. My wolimy się "wyróżniać" z tłumu. No cóż, nie wszystkie zdjęcia muszą być idealne, nikt przecież nie zrobi stosu idealnych zdjęć.
      Co do ubioru - szyć za bardzo nie potrafię, więc... no. A pieniędzy na "gotowe" nie będę wydawać, bez przesady.
      ACHUM, na razie.

      Usuń
    2. To ''wyróżnianie'' nie jest za dobre :>. Możecie po prostu zrobić coś oryginalnego, a nie caps. Według mnie, emotki rażą w oczy tak samo jak caps. PS- Pisanie z caps'a oznacza się w Internecie jako krzyk.
      Jeżeli chodzi o ubiór- nie chodzi nawet o kupowanie czy szycie. Ja np. kiedy chcę robić zdjęcia w zimę, biorę dwie lalki i jedna ma kurtkę, zdejmuję ją i zakładam na tę drugą. Po prostu- zmieniam ubranko.
      Owszem, na razie :3.

      Usuń
    3. ALE MI SIĘ TO PODOBA, I WYBACZ, ALE NIE BĘDZIESZ DECYDOWAĆ W JAKI SPOSÓB MAM PISAĆ, BOŻE. TO BLOG MÓJ I MŁODSZEJ, NIKT NIE POWIEDZIAŁ, ŻE MAMY NIE STAWIAĆ EMOTIKONEK, CZY NIE UŻYWAĆ CAPSA.
      To samo się tyczy zdjęć, ubiorów itd.
      Więcej nic nie mam do powiedzenia.

      Usuń
    4. To pewnie dlatego masz tak mało obserwatorów. Drzesz się na komentujących i ciągle używasz tego caps'a i tych emotek. Współczuje.

      Usuń
    5. "Drę się" jak mnie ktoś zdenerwuje. A kto powiedział, że mi zależy na tysiącach obserwatorów ? Jest dobrze, tak jak jest. Podoba mi się taka skromna liczba i jestem dumna, bo chociaż tyle osiągnęłam.

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !