sobota, 23 stycznia 2016

UPIORNA IMPREZKA - SESJE DLA ZWYCIĘZCÓW KONKURSU ☺

Witam was serdecznie w kolejnym poście :D

Mamy nadzieję, że ta nasza "chwilka lenistwa" was nie zdenerwowała, i wybaczycie nam naszą nieobecność. Po prostu zajęłyśmy się kanałem na YT i innymi sprawami.

Uzgodniłyśmy z młodszą, że sięgniemy po lalki i aparat i zrobimy chociaż sesje dla zwycięzców konkursu. Przecież na nie czekają :D

Pierwsza sesja jest dla Cat Rebel, która chciała sesję Clawdeen. 
Chcesz i masz :D






















Teraz sesja z Catty i Cleolei dla Catty Noir, za zajęcie 3 miejsca :D





















Teraz zdjątka dla Sandomii... za drugie miejsce ! :D


















































Teraz sesja dla pierwszego miejsca, czyli Viperine Gorgon ! 


















































No cóż, musicie wybaczyć, gdyż niektóre fotki są za ciemne, a niektóre nie wyraźne, a dziś mam takiego lenia, że nie chce mi się usuwać, poprawiać, etc. 

Mniejsza, gratuluję zwycięzcom, a was zapraszam do obserwowania bloga :) 


ACHUM ! 
Do następnego posta :) 


Edit:
Avki (lub też tła, jak kto woli) dla zwycięzców :)










5 komentarzy:

  1. Awww...bardzo wam dziękuję <3 wszystkie fotki były cudne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak poprosiłam o sesję Rob w kiecce Elki to zastanawiałam się, czy nie popełniłam życiowego błędu. Jednak wygląda dobrze w tym stroju. Buty też genialnie dobrane.
    Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoczko :) bardzo dziękujemy za dobre opinie i udział w konkursie ;) do usłyszenia w ....... kto wie pewnie sesji ( poście )xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem,że trochę póżno,ale bardzo dziękuję. Fotki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !