wtorek, 26 kwietnia 2016

RUDE BOY // WIOSENNA SESJA

Heeej !

To my :D 
Dziś jest taka piękna pogoda (pomińmy fakt, że obecnie jest pochmurno i wieje jak nie wiem co), że wyszłyśmy z młodszą na dwór. Oczywiście nie obeszło się, bez zabrania aparatu (który jest telefonem)  i kilku, ulubionych lalek. 
Szykuc lalki do sesji, przypomniały nam się te czasy, kiedy zbijałyśmy ten fejm na blogu, czy You Tube... ach, piękne, stare czasy... 

Jeśli ktoś by pytał o ten "RUDE BOY"... no cóż, Starsza łapie głupotkę po szkole i jej odwala... Rude Boy (czyt. Rude boj)... tak się mówi (w naszej szkole) rudego chłopaka. Nie ważne. Po prostu Starsza powtarzała to cały czas od powrotu ze szkoły, przez co Młodsza chciała ją zabić xD

RUDE BOJE, PRZEJDŹMY DO SESJI 8) 

















 Phahahahahaha ! Nie wiem czemu mnie to bawi...




 



 













 Kurczę, przypomniało mi się jak sąsiadce się przewróciło takie coś do suszenia prania xD hahahahahh ratunku...









 No i tym radosnym akcentem kończymy audycję i ten dzień 8) 

Tak w ogóle, to jak tam u was ? Opowiadajcie ! 

Trzeba by kiedyś zrobić  kiedyś konkurs fotograficzny ? ;) co wy na to ? 

ACHUM, do następnego posta ! :D



  

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł z tym konkursem. Jeśli można,już się zgłaszam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Catrine!!! <3 nie no sorry...nie mogłam się powstrzymać XD swoją drogą, sesja była cudna ^^ fajnie że wróciłyście, tęskniłam za wami a na G+ było bez was jakoś pusto :3 hah...rude boy XD kojarzy mi się z piosenką Rihanny :'D co do pomysłu na konkurs....hmmm...jestem za!! dawajcie kartkę i coś do pisania!! zapisuje się!! XD (Jezu...co mi dziś odwala?!)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !