poniedziałek, 1 lutego 2016

ROK BLOGA, ROK WE ARE MONSTER HIGH...

Dziś mamy 1 luty - dokładnie rok temu założyłam tego bloga. Jest on po prostu efektem nudy i chęci dzielenia się pasją. 
Gdyby nie młodsza blog by nie powstał. To ona zaczęła kolekcjonować lalki, dzięki czemu zainteresowałam się Monster High. 

Dzięki temu zrozumiałam, że fotografia to coś pięknego. Dzięki zdjęciom można się dzielić pasją i pokazywać myśli, kreatywność... Zrozumiałam, że jak chcesz coś robić - rób to. Nie patrz na to, czy jesteś w gimnazjum czy w liceum, czy masz przyjaciół czy nie. Jeśli chcesz coś osiągnąć to nie stój w miejscu. 
- Starsza.

Achum! Gdyby nie sesja na blogu to bym nie znała achum xd
- Młodsza.

Czy wiecie, jak bardzo jesteśmy wam wdzięczne ? Rany, gdyby nie to, że śledzicie bloga, za pewne w połowie byśmy skończyły działalność. Dziękuję LidikaB :33 za to, że jako pierwsza odkryła bloga, no i oczywiście Sandomii, która śledzi nasz blog, komentuje każdy post (no prawie :D)... Sandzia jest na prawdę świetną przyjaciółką - doradza nam w sprawie lalek, naprawia je i mówi szczerze, co jeszcze mamy poprawić. 

Ale rocznica nie obejdzie się bez sesji ! ŚWIĘTUJMY WSZYSCY ! :D


















Briar tańczy na świątecznym tle.






























































Jestem dumna z tej fotografii :D

















Młodsza pokochała sesje przy firance, haha.





Howleen aka chinka.








Partyyyyy ! 












Pan Hack już pijany. Oczywiście to są żarty, hehe. 






































































































































Pani Anaconda pełna światła xD







Mamy nadzieję, że sesja nad która ślęczałyśmy pół dnia, godzina poświęcona na opracowanie i wybieranie zdjęć do posta nie poszły na marne. Bardzo mocno wierzymy, że zdjęcia wam się spodobały (mimo iż jakość niektórych jest okropna). 

Bardzo kochamy tego bloga i nie zamierzamy go odstawiać. 

Także to na tyle, strzałka !

ACHUM, do następnego posta !

6 komentarzy:

  1. Super sesja dziewczyny <3
    Mam nadzieję, że bedziecie z nami jeszcze dłużej ❤ życzę powodzenia. A i tutaj ogromne podziękowania dla młodszej za kolekcjonowanie lalek❤ Gdyby nie to podejżewam że nie poznałabym tak świetnych i rozśmieszających do łez osób💖 i mam nadzieję że nasza przyjaźń przetrwa wieki😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, już rok? No to wszystkiego najlepszego! Mam nadzieję, że wasz blog (tak samo jak i kanał na YT) stanie się jeszcze bardziej popularny i że zyskacie jeszcze więcej obserwatorów. A sesja wyszła naprawdę ślicznie. Te zdjęcia tak strasznie, mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A te słowa z początku posta wezmę sobie głęboko do serca <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zainteresowaniem jest fotografia. Oglądałem wasze zdjęcie i powiem wam, że są całkiem, całkiem. Lalki wbrew pozorom są bardzo fotogeniczne, ale dlaczego dajecie 3-5 tej zdjęć tej samej lalki w tej samej pozie. Ja robię więcej, ale później przeglądam i wybieram najlepsze, żeby zdjęcia nabrały unikalności. Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno uwierzyć, że to już rok...Dzięki Wam pokochałam MH <3 Dziękuję za wszystko ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sesja , ile macie damskich (typu twyla),a ile męskich?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Bardzo lubimy czytać wasze opinie !